Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een bus gedownload, daarvan heb ik de texture veranderd zodat het een connexion bus werd.

Hij was bijna af en ik ging hem even testen, alleen toen kon ik niet meer in de bus rijden (je kunt er wel in lopen)

Weet iemand mischien hoe dit komt? En mag ik een mod maken met iemand anderd zijn DFF file??

Geplaatst:
Ik had een bus gedownload, daarvan heb ik de texture veranderd zodat het een connexion bus werd.

Hij was bijna af en ik ging hem even testen, alleen toen kon ik niet meer in de bus rijden (je kunt er wel in lopen)

Weet iemand mischien hoe dit komt? En mag ik een mod maken met iemand anderd zijn DFF file??

Waar het probleem net ligt dat je er niet meer kan in rijden weet ik niet echt. Waarschijnlijk ligt het aan de 'dummie' in het dff model zelf.

Maar je mag GEEN mod maken met iemands anders DFF. Zonder toestemming. Dus je moet eerst een email of PB sturen naar de oorspronkelijke maker, en als hij er mee akkoord gaat, dan pas mag je in principe aan het model werken.

Geplaatst:

Ok, bedankt voor dat laatste, maar toen ik mijn eigen texture er nog niet omheen gedaan had kon ik er wel in.

Geplaatst:
Ok, bedankt voor dat laatste, maar toen ik mijn eigen texture er nog niet omheen gedaan had kon ik er wel in.

Heb je er een nieuwe textuur op gedaan in het DFF model? Of heb je alleen maar een textuur in het TXD bestand veranderd?

Geplaatst:

Heb je er een nieuwe textuur op gedaan in het DFF model? Of heb je alleen maar een textuur in het TXD bestand veranderd?

Allen maar de TXD veranderd...

Geplaatst:

Dan is dit een zeer bizaar probleem. Als ik jou was, zou ik de mod eens hernieuw downloaden en installeren. (Vooral de DFF file, en de vehicle.ide lijnen enzo...) Het kan zijn dat je per ongeluk iets aangepast hebt. En dat daarom je model niet meer werkt. Maar ik zou wel mijn gemodde TXD behouden. ;)

Geplaatst:

Dan is dit een zeer bizaar probleem. Als ik jou was, zou ik de mod eens hernieuw downloaden en installeren. (Vooral de DFF file, en de vehicle.ide lijnen enzo...) Het kan zijn dat je per ongeluk iets aangepast hebt. En dat daarom je model niet meer werkt. Maar ik zou wel mijn gemodde TXD behouden. ;)

Zo te horen heeft ie het vervangen voor een gebouw. :bonk:

Aangezien je er wel door kan lopen maar niet kan rijden

Geplaatst: (bewerkt)

heb jij de texture soms gemaakt met photoshop en daarna de .bmp opgeslagen met photoshop?

zo ja, dan moet jij de .bmp heropslagen met een andere programma vb paint

da phoenix, waar slaat je bericht op? waarom zou de topicstarter "bus" in de topic naam gezet + in zijn 1ste post staat ook "bus" dus geen gebouw

Bewerkt: door SWYV
  • 3 weken later...
Geplaatst:
heb jij de texture soms gemaakt met photoshop en daarna de .bmp opgeslagen met photoshop?

zo ja, dan moet jij de .bmp heropslagen met een andere programma vb paint

da phoenix, waar slaat je bericht op? waarom zou de topicstarter "bus" in de topic naam gezet + in zijn 1ste post staat ook "bus" dus geen gebouw

Gewoon met paint, maarjaa.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...