max96 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik had een bus gedownload, daarvan heb ik de texture veranderd zodat het een connexion bus werd. Hij was bijna af en ik ging hem even testen, alleen toen kon ik niet meer in de bus rijden (je kunt er wel in lopen) Weet iemand mischien hoe dit komt? En mag ik een mod maken met iemand anderd zijn DFF file?? Reageren
Matiscus Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik had een bus gedownload, daarvan heb ik de texture veranderd zodat het een connexion bus werd.Hij was bijna af en ik ging hem even testen, alleen toen kon ik niet meer in de bus rijden (je kunt er wel in lopen) Weet iemand mischien hoe dit komt? En mag ik een mod maken met iemand anderd zijn DFF file?? Waar het probleem net ligt dat je er niet meer kan in rijden weet ik niet echt. Waarschijnlijk ligt het aan de 'dummie' in het dff model zelf. Maar je mag GEEN mod maken met iemands anders DFF. Zonder toestemming. Dus je moet eerst een email of PB sturen naar de oorspronkelijke maker, en als hij er mee akkoord gaat, dan pas mag je in principe aan het model werken. Reageren
max96 Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ok, bedankt voor dat laatste, maar toen ik mijn eigen texture er nog niet omheen gedaan had kon ik er wel in. Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ok, bedankt voor dat laatste, maar toen ik mijn eigen texture er nog niet omheen gedaan had kon ik er wel in. Heb je er een nieuwe textuur op gedaan in het DFF model? Of heb je alleen maar een textuur in het TXD bestand veranderd? Reageren
max96 Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ok, bedankt voor dat laatste, maar toen ik mijn eigen texture er nog niet omheen gedaan had kon ik er wel in. Heb je er een nieuwe textuur op gedaan in het DFF model? Of heb je alleen maar een textuur in het TXD bestand veranderd? Allen maar de TXD veranderd... Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ok, bedankt voor dat laatste, maar toen ik mijn eigen texture er nog niet omheen gedaan had kon ik er wel in. Heb je er een nieuwe textuur op gedaan in het DFF model? Of heb je alleen maar een textuur in het TXD bestand veranderd? Allen maar de TXD veranderd... Dan is dit een zeer bizaar probleem. Als ik jou was, zou ik de mod eens hernieuw downloaden en installeren. (Vooral de DFF file, en de vehicle.ide lijnen enzo...) Het kan zijn dat je per ongeluk iets aangepast hebt. En dat daarom je model niet meer werkt. Maar ik zou wel mijn gemodde TXD behouden. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ok, bedankt voor dat laatste, maar toen ik mijn eigen texture er nog niet omheen gedaan had kon ik er wel in. Heb je er een nieuwe textuur op gedaan in het DFF model? Of heb je alleen maar een textuur in het TXD bestand veranderd? Allen maar de TXD veranderd... Dan is dit een zeer bizaar probleem. Als ik jou was, zou ik de mod eens hernieuw downloaden en installeren. (Vooral de DFF file, en de vehicle.ide lijnen enzo...) Het kan zijn dat je per ongeluk iets aangepast hebt. En dat daarom je model niet meer werkt. Maar ik zou wel mijn gemodde TXD behouden. Zo te horen heeft ie het vervangen voor een gebouw. Aangezien je er wel door kan lopen maar niet kan rijden Reageren
SWYV Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) heb jij de texture soms gemaakt met photoshop en daarna de .bmp opgeslagen met photoshop? zo ja, dan moet jij de .bmp heropslagen met een andere programma vb paint da phoenix, waar slaat je bericht op? waarom zou de topicstarter "bus" in de topic naam gezet + in zijn 1ste post staat ook "bus" dus geen gebouw Bewerkt: 13 juni 2007 door SWYV Reageren
max96 Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 heb jij de texture soms gemaakt met photoshop en daarna de .bmp opgeslagen met photoshop?zo ja, dan moet jij de .bmp heropslagen met een andere programma vb paint da phoenix, waar slaat je bericht op? waarom zou de topicstarter "bus" in de topic naam gezet + in zijn 1ste post staat ook "bus" dus geen gebouw Gewoon met paint, maarjaa. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.