JeGe Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 Ik ben vergeten backups te maken en heb de hele rockstargames map weggegooid, maar toch blijft hij het oude savegame opstarten Hoe kan dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 Je savegames staan niet in de GTA Vice City map, maar in een aparte map. Namelijk in 'mijn documenten'. (GTA Vice City User files ofzo.) Je savegames blijven dus gewoon bewaard als je alleen de Vice City map zelf weggooid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 Oow oke,, en hoe instaleer ik een savegame? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Oow oke,, en hoe instaleer ik een savegame? Door hem simpelweg in je 'GTA Vice City User Files' te stoppen. Als je een savegame hebt gedownload, dan moet die een '.b' extensie hebben. Dat bestand, die gooi je in je 'GTA Vice City User Files' te vinden in de map 'Mijn Documenten.' Bewerkt: 10 juni 2007 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 Kleine aanvulling: downloadbare savegames komen vrijwel altijd in het eerste slot. Je kunt zelf aanpassen in welk slot een savegame komt door simpelweg de naam van het bestand te veranderen. (Sneltoets: F2) Je verandert sf1 bijvoorbeeld in sf8, als je slot 8 nog leeg hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.