Jump to content

Verhaal maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik zou een verhaal willen maken over gta sa. Maar ik weet helemaal ni over wat ik kan schrijven. Kan iemand me helpen ?

Geplaatst:

mischien iets over de storry line, iets over de gansterbendes? Over het verleden en de familie van Carl ( klik )

er zijn vast genoeg dingen :bier:

Geplaatst:

Ik heb wat ideetjes voor je:

- Schrijf het verhaal van Sa vanuit een ander personage. Dus dat bijvoorbeeld Sweet de hoofdpersoon is.

- Schrijf wat over Grove street families of een andere gang.

- Schrijf wat je allemaal in San Andreas kan doen.

- Of kies gewoon een ped uit. Schrijf over wat die ped doet in San Andreas. Fantaseer gewoon wat. :puh:

Mischien heb je hier wat aan. :bier:

Geplaatst:

Dit doe ik: Elke dag speel ik San Andreas, en ik maak foto's van alles wat ik tegenkom, of als ik met m'n homies ga rijden enzo, en ga ik soms met hun een 'wereldreis' maken. Zo kom ik aan tientallen kiekjes per dag. En dan ga ik bijschriften maken voor de foto's. Dit doe ik met Picasa2, daarbij is het makkelijk. Zo heb ik al leuke verhalen gemaakt, en zelfs 'films' waar je 3½ uur voor nodig hebt om alles te lezen. Moet je natuurlijk wel veel foto's maken, en ook een beetje van hetzelfde, om het jezelf makkelijker te maken.

Geplaatst:
Ooit had ik een link naar een verhaal ma da benk kwijt :{

Waar ging dat verhaal over?

Over dat ie gast met Grove Street Members een reis naar Las Venturas ging maken? Die weet ik wel te vinden.

Geplaatst:
Ooit had ik een link naar een verhaal ma da benk kwijt :{

Waar ging dat verhaal over?

Over dat ie gast met Grove Street Members een reis naar Las Venturas ging maken? Die weet ik wel te vinden.

Kan zijn ja.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...