brammymaster Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) iedereen hier in dit topic is welkom... Ik heb ergens op de site GTA Break Out gedownload en zag dat er ook cheats waren Ik was dus wat aan het proberen en idd. er gebeurde iets Gaaf's druk op N en je zult naar het volgende level gaan met 35.000 Punten.. [bij mij] Elke keer als je op spatie drukt vliegt je balletje weer een andere kant op. zo word het makelijker om meer punten te krijgen. Ook wel handig, want je hoeft alleen maar de plaatjes op te vangen. Cool tog? --- een Lijstje "N" Level vooruit Meer code's worden nog ondekt >>> Door Jowx: Dubbelposten is niet toegestaan, posts samengevoegd. <<< Bewerkt: 16 augustus 2007 door brammymaster Reageren
Rullez Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Het is mischien handig om een bron erbij te zetten... Reageren
brammymaster Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Het is mischien handig om een bron erbij te zetten... Nou,, ik heb hem zelf ondekt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.