carl0 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Mij lijkt het wel vet als de snelweg in het spel heel goed uitgewerkt is..klein voorbeeld: als je bijvoorbeeld op de snelweg op de linkerrijbaan een andere auto nadert, dat diegene naar van rijbaan verwisseld zodat jij kan passeren. (Ook het begruik van knipperlicht enz!) Lijkt me ook wel grappig als andere auto's JOU inhalen de snelweg bij SA was klote.. de auto's haperde behoorlijk en wisselden om de 10 sec. van rijbaan..?! erg irritant, ik probeerde de snelweg altijd te vermijden.xD wat vinden jullie? Reageren
Gino99 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Lijkt mij ook erg leuk en handig.Als je even iets rustiger rijd dat ze ja ook gaan inhalen,en knipperlicht...Laat het er asjeblieft inzitten .Maar ik wil ook niet dat elke auto in de stad de zelfde snelheid heeft.En zeker in Gta SA.De auto´s rijden allemaal keihard en de moters altijd super zacht.Dus ik ben het met je eens Reageren
carl0 Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 ik weet niet eens of er Uberhaupt een snelweg in komt te zitten:P hoop het wel maar goed..xD Reageren
Black Force Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 waarschijnlijk komt er wel een snelweg in, en als ie erin komt, is ie vast wel goed uitgewerkt, en niet alleen op de snelweg, maar ik hoop dat overal de auto's en motors en dergelijke gewoon goed rijden, en misschien leuk als ze reageren op als jij gaat toeteren. Reageren
Grove St. Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ja, ik wil ook knipperlampen en dat het verkeer levendiger is met inhalen. Als ik nu in GTA:SA de rijksweg oprij met een motor, dan bots iemand achter me erop en vlieg ik door de lucht. Niet dat het met een auto opschiet.. Hopenlijk wordt dit verbeterd! Reageren
Mister.X Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Waarom een snelweg in 1 stad? Is voor mij niet nodig Reageren
wtc Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Waarom een snelweg in 1 stad? waarom niet? Bewerkt: 10 juni 2007 door wtc Reageren
Mister.X Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Omdat het niet veel zin heeft Maarja. In GTA III was er ook en snelweg maar die was ook niet lang! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Waarom een snelweg in 1 stad? Is voor mij niet nodig Omdat in een stad veel mensen wonen die van de een naar de andere kant moeten. Veel wegen in Ney York (ook in trailer) hebben meerdere banen soms wel 4 a 5, dit is dan wel geen snelweg maar zal er wel in voorkomen. Kleine stukjes zullen er in komen denk ik. Er zullen wel files komen denk ik (zovel in stad als op mogelijke snelweg). Bewerkt: 10 juni 2007 door Gta-killer Reageren
carl0 Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Oja! dat stukje brug ja..xD Maja IV is wel stukje groter dan III, dus er is wel ruimte voor een stuk snelweg.. Reageren
gta goodie Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 hopelijk zorgen ze ook dat de andere auto's wat realistischer sturen en niet in een keer afslaan Reageren
spoeky Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) De snelweg kan dan toch bijvoorbeeld om de stad lopen? Maarja hopelijk wordt de snelweg in IV wel verbeterd. In SA gingen de auto's opeens keihard rijden. En in Red Country gingen traktors de snelweg op. Dat ging erg sloom. Ik hoop dat ze de snelheid verbeteren. En knipperlicht is wel handig. Bewerkt: 10 juni 2007 door spoeky Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Lijkt me wel leuk ken je op de snelwegen hard rijden. (Als er niet veel auto"s zijn). :$ Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 kweet niet hoe het in NY zit maar een rondweg zou wel handig zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.