Jump to content

Snelweg IV


carl0

Recommended Posts

Mij lijkt het wel vet als de snelweg in het spel heel goed uitgewerkt is..klein voorbeeld: als je bijvoorbeeld op de snelweg op de linkerrijbaan een andere auto nadert, dat diegene naar van rijbaan verwisseld zodat jij kan passeren. (Ook het begruik van knipperlicht enz!) Lijkt me ook wel grappig als andere auto's JOU inhalen

de snelweg bij SA was klote.. de auto's haperde behoorlijk en wisselden om de 10 sec. van rijbaan..?! erg irritant, ik probeerde de snelweg altijd te vermijden.xD

wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TomHagen

    8

  • Mister.X

    6

  • IV trailer

    6

  • ~Victorious~

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lijkt mij ook erg leuk en handig.Als je even iets rustiger rijd dat ze ja ook gaan inhalen,en knipperlicht...Laat het er asjeblieft inzitten :@ .Maar ik wil ook niet dat elke auto in de stad de zelfde snelheid heeft.En zeker in Gta SA.De auto´s rijden allemaal keihard en de moters altijd super zacht.Dus ik ben het met je eens :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk komt er wel een snelweg in, en als ie erin komt, is ie vast wel goed uitgewerkt, en niet alleen op de snelweg, maar ik hoop dat overal de auto's en motors en dergelijke gewoon goed rijden, en misschien leuk als ze reageren op als jij gaat toeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik wil ook knipperlampen en dat het verkeer levendiger is met inhalen. Als ik nu in GTA:SA de rijksweg oprij met een motor, dan bots iemand achter me erop en vlieg ik door de lucht. Niet dat het met een auto opschiet.. Hopenlijk wordt dit verbeterd! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom een snelweg in 1 stad? :duh:

Is voor mij niet nodig

Omdat in een stad veel mensen wonen die van de een naar de andere kant moeten.

Veel wegen in Ney York (ook in trailer) hebben meerdere banen soms wel 4 a 5, dit is dan wel geen snelweg maar zal er wel in voorkomen. Kleine stukjes zullen er in komen denk ik.

Er zullen wel files komen denk ik (zovel in stad als op mogelijke snelweg).

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

De snelweg kan dan toch bijvoorbeeld om de stad lopen? Maarja hopelijk wordt de snelweg in IV wel verbeterd. In SA gingen de auto's opeens keihard rijden. En in Red Country gingen traktors de snelweg op. Dat ging erg sloom. :puh: Ik hoop dat ze de snelheid verbeteren. En knipperlicht is wel handig. :D

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...