Jump to content

Snelweg IV


carl0

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TomHagen

    8

  • Mister.X

    6

  • IV trailer

    6

  • ~Victorious~

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

De snelweg kan dan toch bijvoorbeeld om de stad lopen? Maarja hopelijk wordt de snelweg in IV wel verbeterd. In SA gingen de auto's opeens keihard rijden. En in Red Country gingen traktors de snelweg op. Dat ging erg sloom. :puh: Ik hoop dat ze de snelheid verbeteren. En knipperlicht is wel handig. :D

hahaha!! ja man!xD tractoren en fietsers enz.. egt dom, dat moet egt verbeterd worden

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me leuk maar moet het wel goed uit gewerkt zijn met sanandreas ging ik bijna nooit over de snelweg omdat er alleen maar ongeluken gebeuren, maar ik heb zon gevoel dat er wel een snel weg in GTA IV komt :)

Link to comment
Delen op andere websites

kweet niet hoe het in NY zit maar een rondweg zou wel handig zijn ^_^

Rondweg is wel handig :puh:

Maar snelweg vind ik onnodig! owja er zullen geen files zijn ! das een feit!

Een feit dat er geen files zullen zijn?

Sommige straten in NY is er altijd wel een file, ik weet niet waar jij het gelezen hebt dat het er niet in komt maar ik wil dat wel is zien.

Link to comment
Delen op andere websites

kweet niet hoe het in NY zit maar een rondweg zou wel handig zijn ^_^

Rondweg is wel handig :puh:

Maar snelweg vind ik onnodig! owja er zullen geen files zijn ! das een feit!

Een feit dat er geen files zullen zijn?

Sommige straten in NY is er altijd wel een file, ik weet niet waar jij het gelezen hebt dat het er niet in komt maar ik wil dat wel is zien.

hij heeft gelijk. kan me niet herinneren in welk blad het stond. Maar ze hebben gezegd dat rockstar de straten er zo druk en dicht mogelijk uit willen laten zien, zonder de gameplay aan te tasten en ook zonder dat er echte files zijn. Ze proberen nu zelfs meer te zorgen dat je minder overal aan zal botsen zodat je mooie auto niet gelijk de eerste seconde beschadigd zal zijn.

En Liberty City is niet precies zoals New York, het is nog steeds een fictieve stad die gebaseerd is op ny en is aangepast aan een zo leuk mogelijke gameplay. files doen de gameplay niet echt goed denk ik hè.

Link to comment
Delen op andere websites

kweet niet hoe het in NY zit maar een rondweg zou wel handig zijn ^_^

Rondweg is wel handig :puh:

Maar snelweg vind ik onnodig! owja er zullen geen files zijn ! das een feit!

Een feit dat er geen files zullen zijn?

Sommige straten in NY is er altijd wel een file, ik weet niet waar jij het gelezen hebt dat het er niet in komt maar ik wil dat wel is zien.

hij heeft gelijk. kan me niet herinneren in welk blad het stond. Maar ze hebben gezegd dat rockstar de straten er zo druk en dicht mogelijk uit willen laten zien, zonder de gameplay aan te tasten en ook zonder dat er echte files zijn. Ze proberen nu zelfs meer te zorgen dat je minder overal aan zal botsen zodat je mooie auto niet gelijk de eerste seconde beschadigd zal zijn.

En Liberty City is niet precies zoals New York, het is nog steeds een fictieve stad die gebaseerd is op ny en is aangepast aan een zo leuk mogelijke gameplay. files doen de gameplay niet echt goed denk ik hè.

files!!!! jihaa, en dat er dan van die mensen uitstappen en die dan beginnen reclameren enzo...

en kettingbotsingen en al van die shit :puh::)

Link to comment
Delen op andere websites

kweet niet hoe het in NY zit maar een rondweg zou wel handig zijn ^_^

Rondweg is wel handig :puh:

Maar snelweg vind ik onnodig!

Ligt het nou aan mij of spreek je jezelf vet tegen? Een ringweg is ook een snelweg!

Anyway, ik neem aan dat als er een snelheid in zit, deze echt wel goed uitgewerkt zal zijn. Met al dat realisme en zo. De kans lijkt me ook vrij groot dat er een snelweg zal komen. In New York hebben ze toch wel snelwegen? die stad is supergroot; natuurlijk moeten daar ook auto's van de ene naar de andere kant gaan. Dan mag je toch aannemen dat er wel verschillende snelwegen dwars door LC gaan lopen. Ik denk dat ik daar zeker gebruik van ga maken. In SA was de snelweg nogal irritant ja, daar ben ik het wel mee eens. Maar als ze de snelweg in IV goed uit gaan werken, zoals R* ech wel zal gaan doen, lijkt me het t fijnst om daar te rijden, aangezien je dan makkelijker verkeer inhaalt dan op een weggetje waar iedereen 50 rijdt. (Gelukkig trouwens dat er in IV geen tractoren zullen komen :puh: ) (Niet dat dat een feit is, maar zoiets kun je gewoon beredeneren)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...