Jump to content

Snelweg IV

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat wel leuk is. Als er een kleine file is dan komen er van die zwervers-mannetjes en die bij de auto's gaan verkopen of de ramen gaan wassen :schater:

@Jesperkaj: grappig gemaakt :D

Bewerkt: door Mister.X
  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

8

• Mister.X

6

• IV trailer

6

• ~Victorious~

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

nog nooit overdreven veel problemen gehad op de sa snelwegen maar ik hoop wel dat er snelwegen inkomen dan heb je afwisselling in soorten wegen anders kom je telekns kruispunten tegen

Geplaatst:

Dat is ook wel leuk.Nu probeer ik soms zonder brokken aan te komen van SF naar LS, en dan rij ik dus erg snel door de nelweg, en dan komt er ineens een auto tegen me aanrijden! Dan erger ik me ervershcirkkelijk aan!

Geplaatst:

en dan is het ook nog eens zo`n stomme trekker terwijl jij in een ferarri rijdt bijvoorvbeedl :S

vindt dat er idd gewoon een mooie rondweg in moet zitten en dat de ene daar auto harder rijdt als de ander. en dat ze dus ook gevaarlijk kunnen rijden. en dat jij niet de enigste bent die aan het bumperkleven is enzow :puh: dat zou wel vet zijn.

Geplaatst:

de snelweg in SA was ook wel byzonder slecht uitgewerkt (met stoplichten waardoor iedereen op elkaar rijdt :duh: in Las Venturas :duh: )

in NY is er wel snelweg volgens mij. rondweg/ringweg vraag ik me af, maar dat zou wel handiger zijn ^_^

Geplaatst:

Wat ik verwacht van de snelwegen in GTA IV is:

1. Dat ze de 4 uithoeken van het spel verbinden met elkaar.

2. Dat er geen mega-grote kettingbotsingen komen waarbij 50 auto's betrokken geraken, en waarvan ze allemaal dan ontploffen zoals in GTA San Andreas. :bonk:

3. Mischien ook meer politiepatrouilles op de autosnelwegen. Politie met moto's?, Helikopters die voorbij vliegen als er ongelukken gebeuren.

Dit is het zowat...

Geplaatst:
Mij lijkt het wel vet als de snelweg in het spel heel goed uitgewerkt is..klein voorbeeld: als je bijvoorbeeld op de snelweg op de linkerrijbaan een andere auto nadert, dat diegene naar van rijbaan verwisseld zodat jij kan passeren. (Ook het begruik van knipperlicht enz!) Lijkt me ook wel grappig als andere auto's JOU inhalen

de snelweg bij SA was klote.. de auto's haperde behoorlijk en wisselden om de 10 sec. van rijbaan..?! erg irritant, ik probeerde de snelweg altijd te vermijden.xD

wat vinden jullie?

Die knipperlichten zouden inderdaad handig zijn, maar dan moeten ze de rijstijl van de chauffeurs wel nog aanpassen.

Want als die chauffeurs op de snelweg blijven van links naar rechts slalomen en daarbij hun knipperlichten gebruiken vind ik dat die knipperlichten niet echt nuttig zijn.

Geplaatst:
Mij lijkt het wel vet als de snelweg in het spel heel goed uitgewerkt is..klein voorbeeld: als je bijvoorbeeld op de snelweg op de linkerrijbaan een andere auto nadert, dat diegene naar van rijbaan verwisseld zodat jij kan passeren. (Ook het begruik van knipperlicht enz!) Lijkt me ook wel grappig als andere auto's JOU inhalen

de snelweg bij SA was klote.. de auto's haperde behoorlijk en wisselden om de 10 sec. van rijbaan..?! erg irritant, ik probeerde de snelweg altijd te vermijden.xD

wat vinden jullie?

Die knipperlichten zouden inderdaad handig zijn, maar dan moeten ze de rijstijl van de chauffeurs wel nog aanpassen.

Want als die chauffeurs op de snelweg blijven van links naar rechts slalomen en daarbij hun knipperlichten gebruiken vind ik dat die knipperlichten niet echt nuttig zijn.

het si ook leuk als je geflits wordt, als je te hard rijd, dat lijkt me realistischer... :sigaar:

Geplaatst:

wat vinden jullie?

het si ook leuk als je geflits wordt, als je te hard rijd, dat lijkt me realistischer... :sigaar:

ja heel leuk..je ziet af en toe een paar flitsen van flitspalen..als die er al staan in de stad :puh: boetes kan je er toch niet voor krijgen omdat alle auto's waarin je rijd op de naam van iemand anders staan.

Geplaatst:

Ik vond de snelweg ook altijd flink klote

Je probeert er over heen te scheuren want je hebt haast en dan ritsen die sukkols weer

Knal je weer tegen zo'n wagen op en vlieg je in de brand

Ik vond het ook altijd een beetje een nadeel dat de auto's zo zacht reden

beter rijden ze wat harder in dit deel en zeker op de snelweg

De snelheid op snelweg was bijna et zo zacht als door een wijk

Geplaatst: (bewerkt)

Je probeert er over heen te scheuren want je hebt haast en dan ritsen die sukkols weer

lang niet overal hoor. soms reden die auto's en vrachtwagens veels te hard :duh:

ze moeten wat constanter rijden op de snelweg, en beter remmen als de voorligger remt.

Bewerkt: door SoaDT0M
Geplaatst:

lang niet overal hoor. soms reden die auto's en vrachtwagens veels te hard :duh:

ze moeten wat constanter rijden op de snelweg, en beter remmen als de voorligger remt.

ja inderdaad, sommige auto's reden idioot hard..harder dan jij ermee zou kunnen rijden. dit was eigenlijk alleen op de snelweg dan. en als ze dan een aflslag moeten nemen slaan ze gewoon heel leuk rechtsaf met 200 kilometer per uur :puh:

maar als jij wat zachter reed, reden zij vaak ook heel zacht, en als jij dan harder ging rijden kon je de rest soms nauwelijks bij houden. beetje raar geregeld dat verkeer in sa :bonk:

maar gelukkig zal dit wel veel beter worden in gta iv :)

Geplaatst:

wat vinden jullie?

ja heel leuk..je ziet af en toe een paar flitsen van flitspalen..als die er al staan in de stad :puh: boetes kan je er toch niet voor krijgen omdat alle auto's waarin je rijd op de naam van iemand anders staan.

heb je dr gelijk weer een nieuwe minigame bij:

Try to get as much speedtickets as you can ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...