Mister.X Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Wat wel leuk is. Als er een kleine file is dan komen er van die zwervers-mannetjes en die bij de auto's gaan verkopen of de ramen gaan wassen @Jesperkaj: grappig gemaakt Bewerkt: 10 juni 2007 door Mister.X Reageren
IV trailer Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 nog nooit overdreven veel problemen gehad op de sa snelwegen maar ik hoop wel dat er snelwegen inkomen dan heb je afwisselling in soorten wegen anders kom je telekns kruispunten tegen Reageren
Rivel Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Dat is ook wel leuk.Nu probeer ik soms zonder brokken aan te komen van SF naar LS, en dan rij ik dus erg snel door de nelweg, en dan komt er ineens een auto tegen me aanrijden! Dan erger ik me ervershcirkkelijk aan! Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 en dan is het ook nog eens zo`n stomme trekker terwijl jij in een ferarri rijdt bijvoorvbeedl :S vindt dat er idd gewoon een mooie rondweg in moet zitten en dat de ene daar auto harder rijdt als de ander. en dat ze dus ook gevaarlijk kunnen rijden. en dat jij niet de enigste bent die aan het bumperkleven is enzow dat zou wel vet zijn. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ja, ben het volkomen met je eens Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 de snelweg in SA was ook wel byzonder slecht uitgewerkt (met stoplichten waardoor iedereen op elkaar rijdt in Las Venturas ) in NY is er wel snelweg volgens mij. rondweg/ringweg vraag ik me af, maar dat zou wel handiger zijn Reageren
Scott14 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Is er wel snelweg in NY dan? Reageren
mad_ce Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Wat ik verwacht van de snelwegen in GTA IV is: 1. Dat ze de 4 uithoeken van het spel verbinden met elkaar. 2. Dat er geen mega-grote kettingbotsingen komen waarbij 50 auto's betrokken geraken, en waarvan ze allemaal dan ontploffen zoals in GTA San Andreas. 3. Mischien ook meer politiepatrouilles op de autosnelwegen. Politie met moto's?, Helikopters die voorbij vliegen als er ongelukken gebeuren. Dit is het zowat... Reageren
gta-mike Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Mij lijkt het wel vet als de snelweg in het spel heel goed uitgewerkt is..klein voorbeeld: als je bijvoorbeeld op de snelweg op de linkerrijbaan een andere auto nadert, dat diegene naar van rijbaan verwisseld zodat jij kan passeren. (Ook het begruik van knipperlicht enz!) Lijkt me ook wel grappig als andere auto's JOU inhalende snelweg bij SA was klote.. de auto's haperde behoorlijk en wisselden om de 10 sec. van rijbaan..?! erg irritant, ik probeerde de snelweg altijd te vermijden.xD wat vinden jullie? Die knipperlichten zouden inderdaad handig zijn, maar dan moeten ze de rijstijl van de chauffeurs wel nog aanpassen. Want als die chauffeurs op de snelweg blijven van links naar rechts slalomen en daarbij hun knipperlichten gebruiken vind ik dat die knipperlichten niet echt nuttig zijn. Reageren
gangstermaffia Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Mij lijkt het wel vet als de snelweg in het spel heel goed uitgewerkt is..klein voorbeeld: als je bijvoorbeeld op de snelweg op de linkerrijbaan een andere auto nadert, dat diegene naar van rijbaan verwisseld zodat jij kan passeren. (Ook het begruik van knipperlicht enz!) Lijkt me ook wel grappig als andere auto's JOU inhalende snelweg bij SA was klote.. de auto's haperde behoorlijk en wisselden om de 10 sec. van rijbaan..?! erg irritant, ik probeerde de snelweg altijd te vermijden.xD wat vinden jullie? Die knipperlichten zouden inderdaad handig zijn, maar dan moeten ze de rijstijl van de chauffeurs wel nog aanpassen. Want als die chauffeurs op de snelweg blijven van links naar rechts slalomen en daarbij hun knipperlichten gebruiken vind ik dat die knipperlichten niet echt nuttig zijn. het si ook leuk als je geflits wordt, als je te hard rijd, dat lijkt me realistischer... Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Mij lijkt het wel vet als de snelweg in het spel heel goed uitgewerkt is..klein voorbeeld: als je bijvoorbeeld op de snelweg op de linkerrijbaan een andere auto nadert, dat diegene naar van rijbaan verwisseld zodat jij kan passeren. (Ook het begruik van knipperlicht enz!) Lijkt me ook wel grappig als andere auto's JOU inhalende snelweg bij SA was klote.. de auto's haperde behoorlijk en wisselden om de 10 sec. van rijbaan..?! erg irritant, ik probeerde de snelweg altijd te vermijden.xD wat vinden jullie? Die knipperlichten zouden inderdaad handig zijn, maar dan moeten ze de rijstijl van de chauffeurs wel nog aanpassen. Want als die chauffeurs op de snelweg blijven van links naar rechts slalomen en daarbij hun knipperlichten gebruiken vind ik dat die knipperlichten niet echt nuttig zijn. het si ook leuk als je geflits wordt, als je te hard rijd, dat lijkt me realistischer... ja heel leuk..je ziet af en toe een paar flitsen van flitspalen..als die er al staan in de stad boetes kan je er toch niet voor krijgen omdat alle auto's waarin je rijd op de naam van iemand anders staan. Reageren
Rickos Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ik vond de snelweg ook altijd flink klote Je probeert er over heen te scheuren want je hebt haast en dan ritsen die sukkols weer Knal je weer tegen zo'n wagen op en vlieg je in de brand Ik vond het ook altijd een beetje een nadeel dat de auto's zo zacht reden beter rijden ze wat harder in dit deel en zeker op de snelweg De snelheid op snelweg was bijna et zo zacht als door een wijk Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) Ik vond de snelweg ook altijd flink kloteJe probeert er over heen te scheuren want je hebt haast en dan ritsen die sukkols weer Knal je weer tegen zo'n wagen op en vlieg je in de brand Ik vond het ook altijd een beetje een nadeel dat de auto's zo zacht reden beter rijden ze wat harder in dit deel en zeker op de snelweg De snelheid op snelweg was bijna et zo zacht als door een wijk lang niet overal hoor. soms reden die auto's en vrachtwagens veels te hard ze moeten wat constanter rijden op de snelweg, en beter remmen als de voorligger remt. Bewerkt: 11 juni 2007 door SoaDT0M Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ik vond de snelweg ook altijd flink kloteJe probeert er over heen te scheuren want je hebt haast en dan ritsen die sukkols weer Knal je weer tegen zo'n wagen op en vlieg je in de brand Ik vond het ook altijd een beetje een nadeel dat de auto's zo zacht reden beter rijden ze wat harder in dit deel en zeker op de snelweg De snelheid op snelweg was bijna et zo zacht als door een wijk lang niet overal hoor. soms reden die auto's en vrachtwagens veels te hard ze moeten wat constanter rijden op de snelweg, en beter remmen als de voorligger remt. ja inderdaad, sommige auto's reden idioot hard..harder dan jij ermee zou kunnen rijden. dit was eigenlijk alleen op de snelweg dan. en als ze dan een aflslag moeten nemen slaan ze gewoon heel leuk rechtsaf met 200 kilometer per uur maar als jij wat zachter reed, reden zij vaak ook heel zacht, en als jij dan harder ging rijden kon je de rest soms nauwelijks bij houden. beetje raar geregeld dat verkeer in sa maar gelukkig zal dit wel veel beter worden in gta iv Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Mij lijkt het wel vet als de snelweg in het spel heel goed uitgewerkt is..klein voorbeeld: als je bijvoorbeeld op de snelweg op de linkerrijbaan een andere auto nadert, dat diegene naar van rijbaan verwisseld zodat jij kan passeren. (Ook het begruik van knipperlicht enz!) Lijkt me ook wel grappig als andere auto's JOU inhalende snelweg bij SA was klote.. de auto's haperde behoorlijk en wisselden om de 10 sec. van rijbaan..?! erg irritant, ik probeerde de snelweg altijd te vermijden.xD wat vinden jullie? Die knipperlichten zouden inderdaad handig zijn, maar dan moeten ze de rijstijl van de chauffeurs wel nog aanpassen. Want als die chauffeurs op de snelweg blijven van links naar rechts slalomen en daarbij hun knipperlichten gebruiken vind ik dat die knipperlichten niet echt nuttig zijn. het si ook leuk als je geflits wordt, als je te hard rijd, dat lijkt me realistischer... ja heel leuk..je ziet af en toe een paar flitsen van flitspalen..als die er al staan in de stad boetes kan je er toch niet voor krijgen omdat alle auto's waarin je rijd op de naam van iemand anders staan. heb je dr gelijk weer een nieuwe minigame bij: Try to get as much speedtickets as you can Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.