Jump to content

Snelweg IV


carl0

Recommended Posts

niet zeggen tegen de politie hoor wat ik heb gedaan: ik ben een keer met kennis van mijn vader meegereden die had een porsche (vanaf hier word het voorspelbaar :clown: ) toen had ie zogenaamd een beetje haast dus toen reden we met 240 km/ph over de A6 8):*D_O_ maar in ieder geval was wel gevaarlijk want met zoon snelheid bots je makkelijk tegen van baan switschende autos dus gta is dan ietsjes te maar blijft natuurlijk niet goed wijs

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TomHagen

    8

  • Mister.X

    6

  • IV trailer

    6

  • ~Victorious~

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja. Wat er nodig is, is een 1000maal betere AI (hier op de wegen). Het zou leuk zijn zouden de chauffeurs in GTA IV, op een ongeval die zich voor hen doet ofzo, kunnen anticiperen. Bijvoorbeeld: remmen, van rijstrook veranderen.

Het zou ook realistisch zijn zou je openbare werken zien op de straten, of gemeentewerkers die de wegen opruimen na een ongeluk...

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben even voor de snelwegen op google earth geweest en zag dat er alleamaal snelwegen lopen naar NY maar doodlopen tegen het eiland aan en daar samen voegen op de stadswegen. bijvoorbeeld de broger bridge das geen snelweg maar een weg naar de afslag alleen die rode lijn die ik voor de duidelijkheid erin heb gezet is een snelweg

post-66211-1181575865_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de zoekfunctie gebruikt had had je op een topic van mij gekomen hierover die inmiddels gesloten is..

Nutteloos topic dus ;)

(Wat het natuurlijk geen slecht iets is ;))

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

jah zoals in de allereerste posts , de snelweg in GTA SA was irritant en niet zo'n klein beetje ook , je kon ook niet merken wanner ze gingen omdat er geen richtingaanwijzers in zaten , erg jammer dus , verder denk ik wel dat ze dat iets beter maken , want slechter dan bij GTA SA kon bijna niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben even voor de snelwegen op google earth geweest en zag dat er alleamaal snelwegen lopen naar NY maar doodlopen tegen het eiland aan en daar samen voegen op de stadswegen. bijvoorbeeld de broger bridge das geen snelweg maar een weg naar de afslag alleen die rode lijn die ik voor de duidelijkheid erin heb gezet is een snelweg

er zijn meer snelwegen hoor. alle wegen waar zon blauw dingetje (met een getal en een rode bovenkant) opstaat is een snelweg.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het niet veel zin heeft :(

Maarja. In GTA III was er ook en snelweg maar die was ook niet lang! :clown:

nee, maar GTA 3 was ook een heel stuk kleiner dan gtaIV gaat worden

gelukig wel ja, snelweg voegt wel veel toe aan IV, ook als je met OV rijst ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het niet veel zin heeft :(

Maarja. In GTA III was er ook en snelweg maar die was ook niet lang! :clown:

nee, maar GTA 3 was ook een heel stuk kleiner dan gtaIV gaat worden

gelukig wel ja, snelweg voegt wel veel toe aan IV, ook als je met OV rijst ^_^

Wat is een OV?

En ik veronderstel dat je reizen bedoelt en niet rijst :schater:

Rijst met een lange "ij" is oftewel om te eten, of is wanneer een brood bakt om het simpel uit te leggen...:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het niet veel zin heeft :(

Maarja. In GTA III was er ook en snelweg maar die was ook niet lang! :clown:

nee, maar GTA 3 was ook een heel stuk kleiner dan gtaIV gaat worden

gelukig wel ja, snelweg voegt wel veel toe aan IV, ook als je met OV rijst ^_^

Wat is een OV?

En ik veronderstel dat je reizen bedoelt en niet rijst :schater:

Rijst met een lange "ij" is oftewel om te eten, of is wanneer een brood bakt om het simpel uit te leggen...:schater:

haha ik bedoel idd met "rijst" reizen.

En OV is openbaar vervoer.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben even voor de snelwegen op google earth geweest en zag dat er alleamaal snelwegen lopen naar NY maar doodlopen tegen het eiland aan en daar samen voegen op de stadswegen. bijvoorbeeld de broger bridge das geen snelweg maar een weg naar de afslag alleen die rode lijn die ik voor de duidelijkheid erin heb gezet is een snelweg

er zijn meer snelwegen hoor. alle wegen waar zon blauw dingetje (met een getal en een rode bovenkant) opstaat is een snelweg.

ik had alleen de snelwegen op het eiland beleind. dacht al dat ik hier komentaar op zou krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben even voor de snelwegen op google earth geweest en zag dat er alleamaal snelwegen lopen naar NY maar doodlopen tegen het eiland aan en daar samen voegen op de stadswegen. bijvoorbeeld de broger bridge das geen snelweg maar een weg naar de afslag alleen die rode lijn die ik voor de duidelijkheid erin heb gezet is een snelweg

er zijn meer snelwegen hoor. alle wegen waar zon blauw dingetje (met een getal en een rode bovenkant) opstaat is een snelweg.

ik had alleen de snelwegen op het eiland beleind. dacht al dat ik hier komentaar op zou krijgen

'Het zou ook vet zijn dat er ongelukken voor je neus gebeuren en dat andere dan de politie gaan bellen en dat er dan een ambulance politie etc komt politie zet de boel af en desnoods brandweer nodig :D dat zou echt super zijn en dat iemand ook echt meegenomen en afgevoerd wordt! Maar bijv ook dat je andere gearesteerd ziet worden of aan de kant gezet ziet worden

Bewerkt: door Killzone@NL
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben even voor de snelwegen op google earth geweest en zag dat er alleamaal snelwegen lopen naar NY maar doodlopen tegen het eiland aan en daar samen voegen op de stadswegen. bijvoorbeeld de broger bridge das geen snelweg maar een weg naar de afslag alleen die rode lijn die ik voor de duidelijkheid erin heb gezet is een snelweg

er zijn meer snelwegen hoor. alle wegen waar zon blauw dingetje (met een getal en een rode bovenkant) opstaat is een snelweg.

ik had alleen de snelwegen op het eiland beleind. dacht al dat ik hier komentaar op zou krijgen

'Het zou ook vet zijn dat er ongelukken voor je neus gebeuren en dat andere dan de politie gaan bellen en dat er dan een ambulance politie etc komt politie zet de boel af en desnoods brandweer nodig :D dat zou echt super zijn en dat iemand ook echt meegenomen en afgevoerd wordt! Maar bijv ook dat je andere gearesteerd ziet worden of aan de kant gezet ziet worden

Dat soort ideeen heb ik nou ook altijd :)

precies wat ik nou wil!

Ik wil ook dat je lekker hard kan gaan,

En dan lekker stunten :D

Vriendelijke groet stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker GHOSTTOWN cheat, en je hebt ruimbaan op een paar wagens na :duh: Dus als je wilt crossen op een SA Snelweg ---->Cheating ;)<----

Ik las zo die ideeen over die knipperlichten.... Ze kunnen hun knipperlicht aanzetten en alsnog direct afslaan ;)

Maar ik begrijp wel wat jullie bedoelen.

Ik zie ook staan dat het "vet" is als er ongelukken gebeuren, als de snelweg niet wordt up-gedate krijg je een kettingbotsing oftewel:

Auto + Auto = Botsing + Politiewagen + Ambulance = Crash + auto + auto + auto + auto + auto + auto + remmen = KETTINGBOTSING!!! xD + nog meer Ambulance etc.

Geen goed idee dus ;)

Wat me ook gaaf lijkt als er snelwegen komen overal 4 afslagen zijn! Dus niet zoals bij SA dat je alleen op sommige delen eraf kon, bij de ene rijbaan wel bij de andere weer niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...