IV trailer Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) bovenstaand is nogal dom (ik weet niet of het serieus was) want met een goeie AI krijg je echt niet zoon kettingbotsing en zullen de ambulances voordringen wat minder letterlijk nemen ps wel grappig overdreven Bewerkt: 14 juni 2007 door IV trailer Reageren
WILDWILLY Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Zou leuk zijn net als in SA als er zoon redneck met ze tractor weg opkomt dat die aan kant word gezet en in elkaar gebeukt door politie en ja zoals het al gezicht word autos die is verschrikkelijk hard rijde en ik niet XD Reageren
Wijst Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Lijkt me wel leuk ja maar het is al aangegeven dat er geen uitgerekte stukken land zullen zijn dus dan lijkt me niet dat er heel erge grote snelwegen zullen komen ookal is het New York daar zullen in de stad wel grote rijbanen zijn lijkt mij. Reageren
Mister.X Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Het is nu zeker leuk dat het evengroot wordt als SA maar dan rij je steeds om de stad heen Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Het is nu zeker leuk dat het evengroot wordt als SA maar dan rij je steeds om de stad heen zeker maar je moet ook wel een hebben die de stad wat doorklieft Reageren
666george666 Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Lijkt idd super leuk om een beter en slimmere snelweg te hebben waar mensen JOUW ook eens inhalen Reageren
Killzone@NL Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Ja maar ook dat mensen kwaad wordne middelvinger op steken enz en je achtervolgen als je ze aan hebt gereden of op je gaan schieten Maar ook meer verkeer en verschillende autos zoul leuk zijn en niet dat je je omdraait en alle autos wegzijn..... daar heb ik helemaal een hekel aan Ik hoop ook dat mensen gaan oversteken over de zebra en als je ze aanrijdt dat ze dan door de lucht vliegen enzo en dat er een hele plas bloed komt en dat je kan stoppen en de politie bellen en dan komt de politie daarna de ambulance en die neemt er mee dat zou wel vet zijn Bewerkt: 18 juni 2007 door Killzone@NL Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ja maar ook dat mensen kwaad wordne middelvinger op steken enz en je achtervolgen als je ze aan hebt gereden of op je gaan schieten Maar ook meer verkeer en verschillende autos zoul leuk zijn en niet dat je je omdraait en alle autos wegzijn..... daar heb ik helemaal een hekel aanIk hoop ook dat mensen gaan oversteken over de zebra en als je ze aanrijdt dat ze dan door de lucht vliegen enzo en dat er een hele plas bloed komt en dat je kan stoppen en de politie bellen en dan komt de politie daarna de ambulance en die neemt er mee dat zou wel vet zijn zou zalig zijn en dat je dan een nachtje in de cel door brengt omdat je iemand hebt aangereden of rap wegrijd nadat je iemand hebt overreden. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ja maar ook dat mensen kwaad wordne middelvinger op steken enz en je achtervolgen als je ze aan hebt gereden of op je gaan schieten Maar ook meer verkeer en verschillende autos zoul leuk zijn en niet dat je je omdraait en alle autos wegzijn..... daar heb ik helemaal een hekel aanIk hoop ook dat mensen gaan oversteken over de zebra en als je ze aanrijdt dat ze dan door de lucht vliegen enzo en dat er een hele plas bloed komt en dat je kan stoppen en de politie bellen en dan komt de politie daarna de ambulance en die neemt er mee dat zou wel vet zijn zou zalig zijn en dat je dan een nachtje in de cel door brengt omdat je iemand hebt aangereden of rap wegrijd nadat je iemand hebt overreden. een nachtje cel voor iemand doodrijden? en zo leuk is t niet om naar niko in een cel te kijken voor iets van 10 minuten lang Reageren
Mister.X Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Lijkt me niks Gewoon als je gepakt wordt naar de politie en dan net als de savegame 6 uur later weer vrij Is er al een feit over die snelweggen? Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 hellemaal mee eens dat de mensen rieeler zijn op de snelweg als je dan langsrijd dat ze niet opeens joun kant oprijden en dat ze een knipperligt aangeven en dat je je ligt aan en uit kan zetten en dat je kan tanken langs de snelweg en uiteraard dat niet alle autos altijd hetzelfde uitzien in sanandreas zie je bijna nooit een deuk in de andere auto en geen krassen etcetra en dat je je moter uitkanschakelen dit was een van mijn korte lijstjes Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 voor mij mag er een in (moet zelfs) maar dan niet zoals in SA als je daar op die snelweg op reed botsten ze allemaal op je en dan natuurlijk een kettingreactie met knipperlichten is ook wel graaf!! maar dan moeten ze wel wat langer dan 10 of 5 sec. op hetzelfde rijvak rijden!! maar hopen maar dat het goed komt trouwens leuke topic!! Reageren
GTAVC Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Hopelijk heeft R* eruit gehaald dat je op de snelweg rijd met een Turismo of een Bullet en dat je opeens door een Walton of taxi ingehaald word Het zou me ook vet lijken als je op de vluchtstrook een auto ziet staan en als je er te hardvoorbij rijd dat je een flits vanachter de vooruit zie omdat het politie is Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ik denk dat er een rondweg komt rond LC. Die weg heeft allemaal afslagen. ZOiets als de Julies Thruway in Las Venturas Reageren
Verrity Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Heerlijk Ik hoop wel dat de afslagen deze keer aan alle kanten zijn : - Snelweg af - Snelweg op - Andere kant snelweg op - Andere kan snelweg af En veel borden uiteraard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.