Jump to content

Snelweg IV

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vond de snelweg in San Andreas ook zwaar irritant. Het liep gewoon niet soepel.. autos die opeens vol gas achterop je knalle als jij 10 km langzamer gaat rijden. ze wisselde soms zo snel van baan dat het leek da ze aant slingere waren. Ik hoop ook op een goede snelweg en da er gewoon autos zijn die zich aan de regels houde en een paar snelheidsduivels ertusse :eten:

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TomHagen

8

• Mister.X

6

• IV trailer

6

• ~Victorious~

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik vond de snelweg in San Andreas ook zwaar irritant. Het liep gewoon niet soepel.. autos die opeens vol gas achterop je knalle als jij 10 km langzamer gaat rijden. ze wisselde soms zo snel van baan dat het leek da ze aant slingere waren. Ik hoop ook op een goede snelweg en da er gewoon autos zijn die zich aan de regels houde en een paar snelheidsduivels ertusse :eten:

helemaal mee eens :Y

Geplaatst:

Vind ik ook.Ik hoop dat je in IV een snelweg hebt waar ze niet tegen elkaar crashen of ze rijden met een belachelijke snelheid.

Geplaatst:

Aah, snelweg is dan juist spannend. Maar dat visueel geknipper is fokt-op!

Het idee van knipperlichten vind ik wel zeer CHOED

En in een stad hoeven geen snelwegen, die maak je zelf.

Ook enig idee of een mogelijkheid tot zelf BOUWEn gaat bestaan? Whoah :7

Geplaatst:

Ik irriteer me ook aan die auto's die om de 10 seconde naar een andere rijbaan gaan. Als ik met snelheid rijd, bots ik altijd tegen ze. Maar pinkerlichten zou wel een goed idee zijn. :tu:

Geplaatst:

Mij lijkt het leuk dat ze een echt karakter hebben, de ene scheurt over de weg met een politie achter zich aan, de andere is een bumperklever, de andere rijd langzaam en zorgt voor een file waardoor iedereen gaat tuteren.

Geplaatst:

Er is een snelweg gezien in GTA IV.

Hopelijk zijn de bestuurders wel wat slimmer als bij San Andreas.

:cya:

Geplaatst:

ik hoop ook dat er een snel weg is in IV

maar dan moeten ze wel snelle auto's hebben kun je lekker scheuren over de snelweg :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

ik hoop dat er dit keer weer snelwegen zijn en dat ze realistischer worden dan in SA. :Y

Bewerkt: door GTA_4_life
Geplaatst:
ik hoop dat er dit keer weer snelwegen zijn en dat ze realistischer worden dan in SA. :Y

Natuurlijk wordt het realistischer, met de kracht van de next-gen console's kan R* een veel betere AI programmeren.

:cya:

Boris H.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Waarom een snelweg in 1 stad?

Liberty City is New York een vand de grootste steden ter wereld :duh::duh:

Geplaatst:

offtopic: Tuurlijk komen er meer snelwegen in,niemand zegt dat er maar 1 in komt!

Ontopic: Ik hoop dat de bestuurders van de auto meer realisticher worden,en ook dat de auto's geen 600 KM/u. rijde.

Geplaatst:

offtopic: Tuurlijk komen er meer snelwegen in,niemand zegt dat er maar 1 in komt!

Ontopic: Ik hoop dat de bestuurders van de auto meer realisticher worden,en ook dat de auto's geen 600 KM/u. rijde.

hij bedoelde 1 stad, niet maar 1 snelweg :puh: en ja het is een stad, maar als je weet hoe groot new york is dan weet je wel dat het handig is dat er snelwegen zijn..die zijn er in het echt ook gewoon. en in gta 4 zijn snelwegen ook al bevestigd.

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom een snel weg in 1 stad? Omdat Liberty City, gebaseerd op New York, een van de grootste steden ter wereld is :duh:

Je geeft het antwoord op je eigen vraag al

Bewerkt: door DonLeone
Geplaatst:

Er komt volgens mij een snelweg in,

en word ongeveer net zo groot (denk ik) als in las veterunas :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...