Jump to content

Ik zoek een orgineel bestand

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft iemand het orginele audio betand map of weet waar ik het kan downloaden,

ik was zo stom om er geen backup van te maken :( en nu doet ie het niet meer :unsure: :angry:

Geplaatst:

@ edmania, bedankt voor je hulp wel jammer dat het je niet lukte, maar toch bedankt voor de moeite.

@ Patrickw

Dat heb ik nu ook wel gedaan het probleem is alleen dat ik zoveel had veranderd in het spel en dat moet ik nu weer allemaal opnieuw doen, dus ik dacht als iemand dat audio bestand heeft dan was ik snel klaar geweest. Maarja het is mijn eigen schuld ik wist dat ik een backupje moest maken. <_<

Dusse mijn probleem is opgelost voor de mensen die hierop nog wilde reageren, thx allemaal

Geplaatst:

Misschien een tip als je weer aan het modden gaat:

Maar gewoon na het instaleren een kopie van de complete Vice City Folder. ( ja, da's veel)

Deze kopie zet je op read-only ( alleen-lezen ), zodat je altijd de originelen bij de hand hebt.

Zo heb ik zelf vier kopieen van VC op m'n HD staan, 1 maal origineel en de rest voor verschillende mods waar ik aan (mee)werk.

Geplaatst:

Jah dat heb ik nu gedaan de complete vice-city map, maare van die latere backups met de mods erin, dan ga je toch niet weer heel die vice-city map kopieren, dan kan je beter alleen de mappen kopieren die je gebruikt ;) toch.

Geplaatst:

Ik heb mijn vice city map op een cd+tje gezet, en die zit er nu gewoon bij het hoesje met de andere cd´s. :lol:

Geplaatst:
Jah dat heb ik nu gedaan de complete vice-city map, maare van die latere backups met de mods erin, dan ga je toch niet weer heel die vice-city map kopieren, dan kan je beter alleen de mappen kopieren die je gebruikt ;) toch.

nope, ik heb vier complete mappen naast elkaar staan. Ik werk namelijk aan alle drie de mods, en anders blijf ik aan het kopieren. De kans op fouten is ook behoorlijk groot als je constant moet kopieren. Daar komt nog bij dat twee van de drie bijna complete make-overs zijn ( myriad-islands en GTA:LC ), waarvoor sowiso bijna alle mappen voor moet hebben.

Geplaatst:

Al met al wanneer je veel loop te kutte in je spel moet je regel matig backups maken, wil je niet weer van voor af aan beginnen. ;):D :lol:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...