Jump to content

Tiberian Sun start niet op

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan TS niet spelen omdat er steeds een foutenrapport komt.

Kan iemand mij helpen?

PS: ik kan geen schreenshot maken.

Geplaatst:

Kan iemand mij helpen?

'Tiberian Sun' is al een een best oud spel, en dat kan dus een reden zijn waarom hij niet meer start. Bij mij komt het vaak voor dat spellen als 'Commandos' het gewoon niet meer doen. Het kan zijn dat hij niet meer kan draaien onder de nieuwtse systemen, daarom kun je proberen de compatibiliteit te veranderen. Dit doe je als volgt: Je klikt met je rechtermuisknop op het icoontje, en je kiest voor 'eigenschappen.' Je gaat dan naar het tabblad 'compatibiliteit'. Bij 'compatibiliteitmodus' kies je dan een andere Windows. Of het in jou gevalt helpt, dat weet ik niet. Je kan het proberen, nooit geschoten is altijd mis immers.

Geplaatst:

Kan iemand mij helpen?

'Tiberian Sun' is al een een best oud spel, en dat kan dus een reden zijn waarom hij niet meer start. Bij mij komt het vaak voor dat spellen als 'Commandos' het gewoon niet meer doen. Het kan zijn dat hij niet meer kan draaien onder de nieuwtse systemen, daarom kun je proberen de compatibiliteit te veranderen. Dit doe je als volgt: Je klikt met je rechtermuisknop op het icoontje, en je kiest voor 'eigenschappen.' Je gaat dan naar het tabblad 'compatibiliteit'. Bij 'compatibiliteitmodus' kies je dan een andere Windows. Of het in jou gevalt helpt, dat weet ik niet. Je kan het proberen, nooit geschoten is altijd mis immers.

Dat had ik al lang gedaan.

Geplaatst:

Kan iemand mij helpen?

Dat had ik al lang gedaan.

Heb je windows vista?

Die windows levert nogal wat fouten op.

Geplaatst:

druk is rapport verzenden. Heb je hem wel legaal zo niet dan is het logies dat er problemen voorkomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...