Jump to content

Radio zenders


kpaenen

Recommended Posts

Ik heb vorige week GTA Vice City overgekocht van m'n beste vriend, alles is in orde

maar ik kan geen radiozenders daar ontvangen alleen maar de mp3 :cry:

nu is het natuurlijk ruzie tussenons want hij wil mn geld niet meer terug geven

heeft iemand misschien dan een bestand ofzo voor die radiozenders?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vorige week GTA Vice City overgekocht van m'n beste vriend, alles is in orde

maar ik kan geen radiozenders daar ontvangen alleen maar de mp3 :cry:

nu is het natuurlijk ruzie tussenons want hij wil mn geld niet meer terug geven

heeft iemand misschien dan een bestand ofzo voor die radiozenders?

Volgens mij kun je tijdens de installatie van GTA: Vice City de radiozenders aanvinken. Zo kun je deze mee installeren of juist niet. Dit bespaard schijfruimte. mijn vermoede is dat je, je radiozenders tijdens de installatie niet aangevinkt hebt zodat ze niet mee geïnstalleerd zijn. Dus je kunt het beste het spel even opnieuw installeren en er op letten dat je het vakje van de radiozenders aanvinkt. Verder kunnen we jou de radiozenders niet geven omdat we niet kunnen controleren of je GTA: Vice City wel orgineel hebt. Indien je hem dus illegaal gedownload hebt kan het zo zijn dat de radiozenders niet mee geüpload zijn om webruimte te besparen. Dus heb je hem legaal, dan moet je gewoon even een herinstallatie uitvoeren. Heb je hem illegaal, dan kunnen we je helaas niet verder helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vorige week GTA Vice City overgekocht van m'n beste vriend, alles is in orde

maar ik kan geen radiozenders daar ontvangen alleen maar de mp3 :cry:

nu is het natuurlijk ruzie tussenons want hij wil mn geld niet meer terug geven

heeft iemand misschien dan een bestand ofzo voor die radiozenders?

Nog een een hele kleine toevoeging op Bassiej. Volgens mij zitten die bestanden voor de radiozenders op de tweede CD. Je moet inderdaad ergens aan het begin van de installatie aangeven of je de radiozenders wel of niet wilt installeren, in dit geval moet je dus voor 'ja' kiezen. Als het goed is wordt er in de installatie dan gevraagd om CD 2, de CD waar die geluidsbestanden op staan. Misschien vergeet je dit?

Link to comment
Delen op andere websites

ik precies gedaan wat je zei en de radiozenders aangevinkt, maar het werkte nog niet, ik heb op de CD-rom gezien en daar stond een hele kras op, kan dat de oorzaak zijn?

Ja, krassen zijn over het algemeen niet echt een goed teken... :duh:

Waarom koop je sowieso cd's waar krassen op zitten???

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...