Jump to content

alle auto's tunen in Wheel Arch Angels

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ergens een keer gehoort dat er een mod zou zijn waarbij je alle auto's zou kunnen tunen in de wheel arch angels. zodat je dus bijv. ook een bumper kan zetten op een turismo ^_^ dus ik ben aan het zoeken gegaan, maar ik kan hem niet vinden. ik weet ook dat hij als het goed is ook op gtagames.nl heeft gestaan, maar dat hij is weggehaald om een bepaalde reden die ik niet weet.

Als jullie me nu daarom ook niet verder kunnen/mogen helpen dan snap ik dat best, maar toch alsvast bedankt! :D

Bewerkt: door casanova
Ik heb ergens een keer gehoort dat er een mod zou zijn waarbij je alle auto's zou kunnen tunen in de wheel arch angels. dus ik ben aan het zoeken gegaan, maar ik kan hem niet vinden. ik weet ook dat hij als het goed is ook op gtagames.nl heeft gestaan, maar dat hij is weggehaald om een bepaalde reden die ik niet weet.

Als jullie me nu daarom ook niet verder kunnen/mogen helpen dan snap ik dat best, maar toch alsvast bedankt! :D

Ik denk dat je de Transfender fix mod bedoelt. hiermee kun je bijna alle auto's en motors tunen ( meestal alleen de kleur of NOS en hydralics bij de motors) bij tranfender. deze is hier te downloaden :bier: je moet erna de carmods.cfg(geloof ik) vervangen ^_^

Bewerkt: door ghost_rider
Geplaatst:

ja ik heb die mod, maar het is niet helemaal wat ik bedoel..

ik kan nu wel bijna alle auto's en motoren tunen, maar alleen in de normale transfenders,

en ik bedoelde de wheel arch angels, misschien heb ik het wel helemaal fout en is er niet eens zo'n mod maar ik dacht het gehoort te hebben :*D

Geplaatst:
ja ik heb die mod, maar het is niet helemaal wat ik bedoel..

ik kan nu wel bijna alle auto's en motoren tunen, maar alleen in de normale transfenders,

en ik bedoelde de wheel arch angels, misschien heb ik het wel helemaal fout en is er niet eens zo'n mod maar ik dacht het gehoort te hebben :*D

Transfenders, Loco Locow en Wheel Arch Angels zijn het zelfde.

In welke modshops ze kunnen, ligt het aan in Vehicles.ide.

In dat bestandje zit de informatie, staat er bij een voertuig een 0, dan is het van Transfender.

Je kan het zelf wijzigen.

In een regel van een voertuig zie je een laatse cijfer, 0, 1 en 2.

Zet je een 0, dan is het van Transfender.

Hier een lijstje:

0 = Transfender

1 = Wheel Arch Angels

2 = Loco Low Co

Oké dank je wel!

nog twee vraagjes, als ik dat verander kan dat voertuig alleen nog maar in de transfender waar ik hem op heb ingesteld of niet?? :cab:

En waar kan ik die Vehicles.ide. precies vinden??

Geplaatst:
Oké dank je wel!

nog twee vraagjes, als ik dat verander kan dat voertuig alleen nog maar in de transfender waar ik hem op heb ingesteld of niet?? :cab:

En waar kan ik die Vehicles.ide. precies vinden??

1. ja hij kan alleen in de garage die jij hebt ingesteld ;)

2 Vehicles.ide bevindt zich in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data ( bij mij dan) :)

Geplaatst:

ja ik heb hem!

dank je wel!!! :dans::tu::D:Y^_^

nou heb ik het geprobeerd, maar hij doet het niet...

ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen, de enige bijzonderheid aan mijn GTA is dat ik de textures heb veranderd zodat alle auto's echte auto namen hebben, maar daar kan het denk ik niet aan liggen.

maar nogmaals ik heb er geen verstand van!

Geplaatst:

de deuren gaan gewoon niet open, en bij de transfender waar hij in zou moeten kunnen gaat de deur nog wel open en kan ik ook nog gewoon tunen...

Geplaatst:
de deuren gaan gewoon niet open, en bij de transfender waar hij in zou moeten kunnen gaat de deur nog wel open en kan ik ook nog gewoon tunen...

De deuren gaan niet open?

Probeer deze lijn aan het einde van een regel in de vihicles.ide:

0 = Transfender

-1 = Wheel Arch Angels

-2 = Loco Low Co

Geplaatst:

ik zal het eens proberen, maar volges mij gaat dat niet werken.

dat denk ik omdat alle voertuigen die NIET getuned kunnen worden al -1 hebben, voertuigen die in de normale transfender kunnen 0 hebben, voertuigen die in de wheel arch angels kunnen 1 hebben en voertuigen die in de loco cow chow kunnen 2 hebben.

maargoed ik zal es ff kijken! :D

nope werkt ook niet..

>>> Door Dutchy3010: Ik heb al meerdere dubbelposts van je samengevoegd, wil je in het vervolg a.u.b. de "bewerk"-knop gebruiken? :)<<<

Geplaatst:

Maar ik snap je post niet, sorry.

Welke deuren gaan niet open?

Het ligt niet aan de vehicles.ide.

Die zorgt alleen de wielgrootte/dikte, modshops en handling.

Heb je geen modificaties geinstalleerd?

Neej ik kan de modshop niet eens inrijden, de deuren van de modshop gaan niet open, dat is het probleem...

en nee ik heb geen mod's geïnstalleerd,

weet je zeker dat het het laatste cijfertje is?

(sorry k zal niet meer dubbelposten :tu: )

Dat programma van ghostrider lijkt me wel leuk maar het downloaden lukt niet is er miss nog een andere link?

Bewerkt: door EricR
Geplaatst:
Dat programma van ghostrider lijkt me wel leuk maar het downloaden lukt niet is er miss nog een andere link?

Je bedoeld de 'Transfender Fix'? Deze is ook wel ergens anders te downloaden. Je kan hem hier ook nog downloaden. Veel plezier ermee en als er nog vragen zijn horen we ze wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...