gtamaster1 Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 hallow allenmaal weet iemand waar de import export is voor de auto's en hoe die werkt en nog 1 vraagje ze zijden dat je er ook auto's kon kopen hoe? alvast bedankt Reageren
Lennert Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 (bewerkt) Je moet gewoon in het rode cirkeltje gaan staan en dan op driehoekje drukken. Als je een auto wil kopen moet je voor het boord gaan staan en op driehoekje drukken. Bewerkt: 11 december 2004 door Lennert Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 lukt niet hij hijst de auto niet op Reageren
lepertum Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Je moet eerst je magneet goed zetten en ze dan laten zakken, dan op [] om ze op te hijsen en eens ze op het schip staan op O om los te laten. Reageren
pinguin Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 je moet tog eerst de missies van wang cars doen?? Reageren
Erulezz Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Ik ben de missies van Wang Cars nu aant doen Hoeveel missies zijn er? Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2004 maar ik kan de machiene niet besturen hoe stap ik in ? :unsure: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 maar ik kan de machiene niet besturen hoe stap ik in ? :unsure: Je krijgt een missie waarin je eerst een auto moet exporteren. Vanaf dan pas kun je auto exporteren. Dan is er onder de kraan een rode marker te vinden waar je in moet gaan staan en dan op /\ moet drukken. Die missie om te exporteren krijg je als je wang cars heb gekocht. Deze kun je kopen als je de drivingschool hebt gehaald, de missie Ya-Kah-Boom-Boom hebt gehaald en mogelijk ook je drivingskil op 100% hebt. Je krijg dan een telefoontje dat je Wang kunt open. hier kun je alle info vinden over im-/export van auto's Reageren
jorran Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 maar ik kan de machiene niet besturen hoe stap ik in ? :unsure: Ga in dat rode ding staan en dan druk je 3hoekje. Maar dat kom pas na die missie waarna je inport/export kan spelen! :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.