Blue Yoshi 97 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Wist je dat als er een ambulance komt, en je schiet en ze rijden bang weg, en je achtervolgt ze zonder een dooie onderweg tegen te komen, dan uiteindelijk zullen ze stoppen bij een sexshop?
Wijst Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Nee nooit geweten lijkt we wel grappig om eens te zien !
Mister.X Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Wist je dat als er een ambulance komt, en je schiet en ze rijden bang weg, en je achtervolgt ze zonder een dooie onderweg tegen te komen, dan uiteindelijk zullen ze stoppen bij een sexshop? DIt kon je beter hier plaatsen! klikie
GTA Monster Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik had een filmpje gezien dat ambulances opelkaar stonden en gingen -xxx-, maar ik had dat filmpje niet gemaakt!
sevaboy Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Maar van dat filmpje staat dat op Youtube. Zoja,geef eens de link(normaal is dat geen reclame). En is dat geen EE?
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Maar van dat filmpje staat dat op Youtube.Zoja,geef eens de link(normaal is dat geen reclame). En is dat geen EE? Als Easter Eggs verwijzingen zijn naar iets, is het hopelijk niet op realiteit
Kidco5 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ik heb het al geprobeerd maar altijd als er een ziekenwagen aankomt en ik schiet, rijden ze eerst tot hun patiënt, dan stappen ze uit en rennen weg. Dus hoe kan je er dan voor zorgen dat ze blijven zitten?
Verrity Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Wachten tot ze klaar zijn met de patient Nee wist ik niet lachen
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Het lukt ook lang niet altijd, maar ik heb het ook maar 1 keer gehad. Volgens mij moet hij gewoon toevallig langs de sexshop rijden. Het gaat makkelijker met de "ghosttown" cheat.
Daffy Duck Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ik heb het al geprobeerd maar altijd als er een ziekenwagen aankomt en ik schiet, rijden ze eerst tot hun patiënt, dan stappen ze uit en rennen weg.Dus hoe kan je er dan voor zorgen dat ze blijven zitten? (Ik denk) dat je ze eerst de patiënt tot leven moet laten wekken en ze in moet laten stappen. Dan pas op de ambulance schieten en dan gaan ze er denk ik wel vandoor.
Kidco5 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Dat heb ik geprobeerd, dat lukte, ik heb ze zeker 10 minuten achtervolgd maar ze bleven rondcirkelen in de buurt van Las Colonas (rechtsboven Los Santos) maar ik heb nog niks gemerkt van stoppen...
JeGe Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Het lukt ook lang niet altijd, maar ik heb het ook maar 1 keer gehad.Volgens mij moet hij gewoon toevallig langs de sexshop rijden. Het gaat makkelijker met de "ghosttown" cheat. Huh? De Ghost town cheat? Wat is dat nou weer?
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Het lukt ook lang niet altijd, maar ik heb het ook maar 1 keer gehad.Volgens mij moet hij gewoon toevallig langs de sexshop rijden. Het gaat makkelijker met de "ghosttown" cheat. Huh? De Ghost town cheat? Wat is dat nou weer? Die cheat dat er veel minder verkeer is en er geen voetgangers meer zijn.
Bling Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Het lukt ook lang niet altijd, maar ik heb het ook maar 1 keer gehad. Volgens mij moet hij gewoon toevallig langs de sexshop rijden.Daarom zal het waarschijnlijk gewoon toeval geweest zijn, dus heeft Rockstar hier waarschijnlijk nooit speciale bedoelingen mee gehad. Een bug zal het vast ook niet zijn, aangezien het per definitie niet onjuist zou moeten zijn dat de ambulance toevallig bij de sexshop stopt; zeker niet als dit eenmalig gebeurd. Ik houd het daarom gewoon op toeval, dus zet ik het topic op slot om eventuele overbodige reacties te voorkomen. [Voor eventuele vragen en/of opmerkingen staat mijn PB-Inbox altijd open.]
Recommended Posts