Jump to content

helicopters


IV trailer

helicopters gelijk op het begin?  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. wanneer krijg je helicopters

    • gelijk dan word je tegengehouden door een onrealistische ontzichtbare muur
      19
    • nee niet gelijk
      55
  2. 2. lijkt het je vet dat je op het dak van een wolkenkrabber een heli kan pakken?

    • ja natuurlijk!
      31
    • ja maar ik wil wel met de lift naar boven kunnen
      40
    • nee lijkt me niet nodig
      3


Recommended Posts

wat wil jij? gelijk met je helicoptertje kunnen spelen vanaf het begin en dat je dan word tegengehouden door een ontzigtbare muur zodat je niet alvast verderkan, of hou je het liever voor het laatste stuk van het spel. ik wil het in iedergeval gelijk hebben want dan hoef je niet zolang te wachten en je zal toch niet overal zoon ding kunnen pakken. en het lijkt me wel vet om vanaf zoon wolkenkrabber te kunnen opstijgen als er maar een lift is natuurlijk.

het is al bevestigt dat sommigge wolkenkrabbers toegankelijk zullen zijn

chek ook de poll: special of gewone editie

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    7

  • IV trailer

    7

  • TomHagen

    3

  • DonLeone

    2

Ik wil gelijk. Maar ik wil niet tegengehouden worden door een ''onrealistische onzichtbare muur'' zoals jij beschrijft :schater: . Ik denk dat meer mensen het met mij eens zijn. Want je begint bij Broker, een duffe en saaie deel lijkt mij. Ik denk dat na een tijdje steeds meer mensen uitgeken zijn daarop en Times square willen zien en zo. Dus pakken ze maar de heli en maken ze een Toure a la Liberty City. Ik vind wel dat als je dan daar land je niks kan doen. Dus ongeveer zoals San Andreas. Maar dan zonder die wanted sterren. Want dat was pas onrealistisch. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil gelijk. Maar ik wil niet tegengehouden worden door een ''onrealistische onzichtbare muur'' zoals jij beschrijft :schater: . Ik denk dat meer mensen het met mij eens zijn. Want je begint bij Broker, een duffe en saaie deel lijkt mij. Ik denk dat na een tijdje steeds meer mensen uitgeken zijn daarop en Times square willen zien en zo. Dus pakken ze maar de heli en maken ze een Toure a la Liberty City. Ik vind wel dat als je dan daar land je niks kan doen. Dus ongeveer zoals San Andreas. Maar dan zonder die wanted sterren. Want dat was pas onrealistisch. :bier:

Die wanted sterren waren niet onrealistisch, die werden veroorzaakt door Tenpenny.

Ik heb gestemd op 'Nee, niet meteen' want ik vind het leuker om later pas gebieden te unlocken, zodat je iets hebt om voor te spelen. Een onzichtbare muur zou echt zuigen dus ik denk/hoop niet dat ze dat doen.

En natuurlijk is het grappig om op een wolkenkrabber te landen en dan zo'n tomgeheime meeting met een paar mafioso te hebben :puh: En het is ook wel vet als de liften werken, anders heb je per sé een helicopter nodig om boven te komen (of trappen maar bij wolkenkrabbers ben je dan wel ff bezig)

Link to comment
Delen op andere websites

dan kunnen ze gelijk wel die bruggen opengooien op die manier :clown: .tenzij je wil cheaten natuurlijk :D

EDIT: reply op hierboven wolkenkrabbers worden toegankelijk dus perse met een heli op het dak landen hoeft niet. sorry dat ik dat niet gelijk zij

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

dan kunnen ze gelijk wel die bruggen opengooien op die manier :clown: .tenzij je wil cheaten natuurlijk :D

EDIT: reply op hierboven wolkenkrabbers worden toegankelijk dus perse met een heli op het dak landen hoeft niet. sorry dat ik dat niet gelijk zij

het is helemaal niet bevestigd dat wolkenkrabbers toegankelijk zijn. Rockstar heeft alleen maar gezegd dat meer gebouwen nu ook echte interieuren hebben en dat meer gebouwen toegankelijk zijn. Maar je kan niet aannemen dat alle wolkenkrabers toegankelijk worden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop wel gelijk vliegen, maar dan niet met een onrealistische onzichtbare muur, want dat zou nergens op slaan.

khoop ook dat je niet gelijk naar alle delen kunt, dus ik hoop ook dat ze daar iets realistisch op verzinnen.

Link to comment
Delen op andere websites

dan kunnen ze gelijk wel die bruggen opengooien op die manier :clown: .tenzij je wil cheaten natuurlijk :D

EDIT: reply op hierboven wolkenkrabbers worden toegankelijk dus perse met een heli op het dak landen hoeft niet. sorry dat ik dat niet gelijk zij

het is helemaal niet bevestigd dat wolkenkrabbers toegankelijk zijn. Rockstar heeft alleen maar gezegd dat meer gebouwen nu ook echte interieuren hebben en dat meer gebouwen toegankelijk zijn. Maar je kan niet aannemen dat alle wolkenkrabers toegankelijk worden.

Rockstar heeft ook gezegt dat de woken krabber seen grote rol in GTA 4 gaat spelen als je het nieuws hebt gevolgd

Dus het lijkt em wel zeker dat je bijna op elke wolkenkrabber kan staan

Ik zag er pas nog een stukje over dat GTA 3 tot en met SA zo'n slecht getextured dak had

Daar gaan ze verandering in brengen

Link to comment
Delen op andere websites

dan kunnen ze gelijk wel die bruggen opengooien op die manier :clown: .tenzij je wil cheaten natuurlijk :D

EDIT: reply op hierboven wolkenkrabbers worden toegankelijk dus perse met een heli op het dak landen hoeft niet. sorry dat ik dat niet gelijk zij

het is helemaal niet bevestigd dat wolkenkrabbers toegankelijk zijn. Rockstar heeft alleen maar gezegd dat meer gebouwen nu ook echte interieuren hebben en dat meer gebouwen toegankelijk zijn. Maar je kan niet aannemen dat alle wolkenkrabers toegankelijk worden.

Rockstar heeft ook gezegt dat de woken krabber seen grote rol in GTA 4 gaat spelen als je het nieuws hebt gevolgd

Dus het lijkt em wel zeker dat je bijna op elke wolkenkrabber kan staan

Ik zag er pas nog een stukje over dat GTA 3 tot en met SA zo'n slecht getextured dak had

Daar gaan ze verandering in brengen

ja erop kan staan..maar dat kan je al vanaf vice city. alleen in gta had je daken waar je doorheen viel enzo..als je daar rond vloog met de dodo..als dat eenmaal lukte, zag je allemaal gaten ipv daken.

en rockstar heeft niet gezegd dat wolkenkrabbers een grote rol gaan spelen, maar daken en klimmen. Een deel van het spel zal zich op daken bevinden ja, maar niet per se van wolkenkrabbers. had jij geweten als je het nieuws beter las.

Link to comment
Delen op andere websites

dan kunnen ze gelijk wel die bruggen opengooien op die manier :clown: .tenzij je wil cheaten natuurlijk :D

EDIT: reply op hierboven wolkenkrabbers worden toegankelijk dus perse met een heli op het dak landen hoeft niet. sorry dat ik dat niet gelijk zij

het is helemaal niet bevestigd dat wolkenkrabbers toegankelijk zijn. Rockstar heeft alleen maar gezegd dat meer gebouwen nu ook echte interieuren hebben en dat meer gebouwen toegankelijk zijn. Maar je kan niet aannemen dat alle wolkenkrabers toegankelijk worden.

Rockstar heeft ook gezegt dat de woken krabber seen grote rol in GTA 4 gaat spelen als je het nieuws hebt gevolgd

Dus het lijkt em wel zeker dat je bijna op elke wolkenkrabber kan staan

Ik zag er pas nog een stukje over dat GTA 3 tot en met SA zo'n slecht getextured dak had

Daar gaan ze verandering in brengen

ja erop kan staan..maar dat kan je al vanaf vice city. alleen in gta had je daken waar je doorheen viel enzo..als je daar rond vloog met de dodo..als dat eenmaal lukte, zag je allemaal gaten ipv daken.

en rockstar heeft niet gezegd dat wolkenkrabbers een grote rol gaan spelen, maar daken en klimmen. Een deel van het spel zal zich op daken bevinden ja, maar niet per se van wolkenkrabbers. had jij geweten als je het nieuws beter las.

Er is ook ergens in een magazine vermeld dat je mensen van wolkenkrabbers af kan duwen, en ik neem aan dat dat niet alleen 1 wolkenkrabber is. Ik snap alleen niet wat die mensen daar bovenop dan doen....

Link to comment
Delen op andere websites

dan kunnen ze gelijk wel die bruggen opengooien op die manier :clown: .tenzij je wil cheaten natuurlijk :D

EDIT: reply op hierboven wolkenkrabbers worden toegankelijk dus perse met een heli op het dak landen hoeft niet. sorry dat ik dat niet gelijk zij

het is helemaal niet bevestigd dat wolkenkrabbers toegankelijk zijn. Rockstar heeft alleen maar gezegd dat meer gebouwen nu ook echte interieuren hebben en dat meer gebouwen toegankelijk zijn. Maar je kan niet aannemen dat alle wolkenkrabers toegankelijk worden.

Rockstar heeft ook gezegt dat de woken krabber seen grote rol in GTA 4 gaat spelen als je het nieuws hebt gevolgd

Dus het lijkt em wel zeker dat je bijna op elke wolkenkrabber kan staan

Ik zag er pas nog een stukje over dat GTA 3 tot en met SA zo'n slecht getextured dak had

Daar gaan ze verandering in brengen

ja erop kan staan..maar dat kan je al vanaf vice city. alleen in gta had je daken waar je doorheen viel enzo..als je daar rond vloog met de dodo..als dat eenmaal lukte, zag je allemaal gaten ipv daken.

en rockstar heeft niet gezegd dat wolkenkrabbers een grote rol gaan spelen, maar daken en klimmen. Een deel van het spel zal zich op daken bevinden ja, maar niet per se van wolkenkrabbers. had jij geweten als je het nieuws beter las.

Er is ook ergens in een magazine vermeld dat je mensen van wolkenkrabbers af kan duwen, en ik neem aan dat dat niet alleen 1 wolkenkrabber is. Ik snap alleen niet wat die mensen daar bovenop dan doen....

Ik denk dat het dan zo gaa6t dat je een opdrachtgever hebt die met de heli wil ontsnappen en dat je hem van het dak af kan gooien. Ik weet niet in ieder geval zeker dat er zoveel meer kan in deze GTA want dit is alweer de volgende generatie en houser zei wel dat de stap net zo groot was als gta 2 naar gta 3

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij kan je overal gelijk heen omdat het maar 1 stad is en r* wil realistischer over komen zeggen ze dus ik denk datje voor zegmaar gewoonweg meer geld je mate op moet bellen en je zonder geld bijna niks kan doen int spel ofzo dus je zal wel missiesmoetendoen voor het geld

want die onzichtbare muuren en die domme dingen is te nep

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij kan je overal gelijk heen omdat het maar 1 stad is en r* wil realistischer over komen zeggen ze dus ik denk datje voor zegmaar gewoonweg meer geld je mate op moet bellen en je zonder geld bijna niks kan doen int spel ofzo dus je zal wel missiesmoetendoen voor het geld

want die onzichtbare muuren en die domme dingen is te nep

rockstar is er zelf nog niet eens over uit of heel de stad beschikbaar zal zijn vanaf het begin, of dat er sommige delen worden afgesloten door gesloten bruggen o.i.d. Met onzichtbare muren zal dit niet gebeuren, dat hebben ze nog nooit gedaan (iig sinds gta 3)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...