Jump to content

helicopters


IV trailer

helicopters gelijk op het begin?  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. wanneer krijg je helicopters

    • gelijk dan word je tegengehouden door een onrealistische ontzichtbare muur
      19
    • nee niet gelijk
      55
  2. 2. lijkt het je vet dat je op het dak van een wolkenkrabber een heli kan pakken?

    • ja natuurlijk!
      31
    • ja maar ik wil wel met de lift naar boven kunnen
      40
    • nee lijkt me niet nodig
      3


Recommended Posts

Onzichtbare muren zal het zeker niet worden, want dat is pas onrealistisch. Ik zou willen dat er pas helikopters komen nadat alle stukken beschikbaar zijn. Dus dat je overal kan geraken. Van mij hoeft dit ook niet opgebouwen te staan, op het strant op een helipad ofzo mag ook. Maar er is geen strand... :duh:

Maar als het op een hoog gebouw spawnt dan moet er een lift zijn, maar als het een gebouw is waar je bijvoorbeeld door een stunt moet geraken dan moet er geen lift zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    7

  • IV trailer

    7

  • TomHagen

    3

  • DonLeone

    2

Mij lijkt het vetste dat je weer een vliegbewijs moet halen en dan pas in de helicopters kan ... alleen dan wel wat sneller dan in GTA SA ... want daar kwam het vliegen veel te laat vond ik :)

Onzichtbare muren zijn overigens ontzettend <piep> dus ik pas daarvoor!

En wat is het nut van een helicopter boven op een wolkenkrabber :duh: Geef er mij maar lekker eentje op de grond die je meteen kan bereiken :bier:

oftewel: bij beiden op 'nee' gestemd :)

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel heli op wolkenkrabber als extra optie niet dat er geen meer zijn op de grond. vraag me af wat het luchtdak van gta IV word ik hoop ietsje hoger dan de hoogste wolkenkrabber want dan kan je ze goed in volle glorie beschouwen. wat al helemaal dom zou zijn is geen helicopters want dan kan je de prachtige textures van de hoge wolkenkrabbers niet goed zien en dat zou zonde zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem voor:

- nee, niet gelijk

- tuurlijk!

Een domme onzichtbare muur is onrealistisch, en dit kan Rockstar makkelijk omzeilen. Dit zullen ze dus ook echt wel doen. Zo begin je waarschijnlijk alleen op het land en mag je daarna pas ook zee en lucht verkennen.

Natuurlijk is het leuk om een helicopter op een wolkenkrabber te pakken. Ook dit lijkt me uiterst waarschijnlijk, aangezien er in VC en SA ook al helicopters op grote gebouwen stonden. In SA ook al echte wolkenkrabbers. Lijkt me dus redelijk voor zich spreken dat dit soort fijne features erin blijven zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

sterker nog helis zijn ideaal om gebouwen te bewonderen anders krijg je dat gewoon nooit te zien

Zolang je nek ook nog naar achteren kan buigen zal een lopend persoon een wolkenkrabber altijd kunnen zien. Anders zou de persoon tegen de wolkenkrabber aanlopen als ie niet uitkijkt ^.^

Als je de camera een beetje omhoog kunt bewegen zul je echt geen helicopter nodig hebben, hoewel dit zondermeer mooier zal zijn dan vanaf de grond...

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil dat je met een lift of een trap naar boven moet om de heli te paken

ja met de trap :puh:

dat is wel een goeie, je kan een helicopter pakken in het begin, maar je moet daarvoor wel met de trap een wolkenkrabber op :puh: maakt het al iets minder aantrekkelijk.

Maar ik denk dat ze wel weer van die liften ervoor maken, dat had je al in vice city. dan loop je door een deur van het gebouw en word je naar het dak geteleport.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zou het geen echte GTA zijn, als je niet door het spelen van allerlei missies nieuwe mogelijkheden ( voertuigen, gebieden) zou kunnen openspelen. Helikopters lijken me een heel voor de hand liggende keuze voor voertuigen die pas in een later stadium beschikbaar komen. Ten eerste omdat het behoorlijk luxe voertuigen zijn, waarmee je snel overal kunt komen. En ook om nog afgesloten gebieden op een realistische manier dicht te houden. Een onzichtbare muur waar je met een heli tegenaan vliegt is niet echt realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gedaan -Niet gelijk- en -Ja maar met lift- Das wel hadig die lift. En en vanaf gta vc zaten helicopters al op de wolkenkrabbers.

En niet gelijk ? Omdat je dat al gelijk kan vliegen je moet eerst wachten op 1 missie waar je dan in een helicopter moet.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Indien ze een deel van de stad zouden sluiten, zou dit, naar mijn mening toe, helemaal niet realistisch zijn.

Natuurlijk kunnen ze de mensen aanmoedigen missies te spelen, en zo stadsdelen vrij te spelen.

Ik zou liever hebben, dat alle stadsdelen open zouden zijn, maar dat je moet wachten op helikopters, maakt mij niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...