Jump to content

helicopters


IV trailer

helicopters gelijk op het begin?  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. wanneer krijg je helicopters

    • gelijk dan word je tegengehouden door een onrealistische ontzichtbare muur
      19
    • nee niet gelijk
      55
  2. 2. lijkt het je vet dat je op het dak van een wolkenkrabber een heli kan pakken?

    • ja natuurlijk!
      31
    • ja maar ik wil wel met de lift naar boven kunnen
      40
    • nee lijkt me niet nodig
      3


Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    7

  • IV trailer

    7

  • TomHagen

    3

  • DonLeone

    2

met een lift niet met een teleporter. dan ga je de wolkenkrabber in sta je in de hal. dan zie je daar een trappeenhuis en wat liften. dan kan je je aan de trap wagen. maar das niet echt aanbevolen. dan stap je in de lift en dan zie je allemaal knopjes. en dan kan je intypen waar je naartoe wil. ik denk dat je naar elke etage kan want je kan volgens mij ook gewoon zomaar een huis in lopen. ik hoop alleen niet dat er dan bijvoorbeeld op een van bijvoorbeeld 89etages een easter egg zit dat zouw wel veel zoekwerk worden voor de erg gerespecteerde nolivers die er naar gaan zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

met een lift niet met een teleporter. dan ga je de wolkenkrabber in sta je in de hal. dan zie je daar een trappeenhuis en wat liften. dan kan je je aan de trap wagen. maar das niet echt aanbevolen. dan stap je in de lift en dan zie je allemaal knopjes. en dan kan je intypen waar je naartoe wil. ik denk dat je naar elke etage kan want je kan volgens mij ook gewoon zomaar een huis in lopen. ik hoop alleen niet dat er dan bijvoorbeeld op een van bijvoorbeeld 89etages een easter egg zit dat zouw wel veel zoekwerk worden voor de erg gerespecteerde nolivers die er naar gaan zoeken.

rockstar gaat echt niet voor elke etage van elke wolkenkrabber een interieur maken. er zijn meer gebouwen toegankelijk en er zijn meer interieuren dan voor heen, maar dat is een stapje te ver. Je kan ook niet zomaar ieder huis binnen lopen. Je kan nu wel bij sommige gebouwen door het glas heen kijken en het interieur ook zien van buitenaf.

Link to comment
Delen op andere websites

rockstar gaat echt niet voor elke etage van elke wolkenkrabber een interieur maken. er zijn meer gebouwen toegankelijk en er zijn meer interieuren dan voor heen, maar dat is een stapje te ver. Je kan ook niet zomaar ieder huis binnen lopen. Je kan nu wel bij sommige gebouwen door het glas heen kijken en het interieur ook zien van buitenaf.

Weet je dat of denk je dat? Want R* zei dat het ietsje kleiner zou worden dan SA. En SA was enorm. Maar, zeiden ze, het wordt qua oppervlakte stukken kleiner, alleen is alles veel gedetailleerder en de ruimte die je nu mist zul je terugkrijgen in interieurs. Ik zie R* er best voor aan om enkele wolkenkrabbers een volledig interieur te geven hoor..

Link to comment
Delen op andere websites

rockstar gaat echt niet voor elke etage van elke wolkenkrabber een interieur maken. er zijn meer gebouwen toegankelijk en er zijn meer interieuren dan voor heen, maar dat is een stapje te ver. Je kan ook niet zomaar ieder huis binnen lopen. Je kan nu wel bij sommige gebouwen door het glas heen kijken en het interieur ook zien van buitenaf.

Weet je dat of denk je dat? Want R* zei dat het ietsje kleiner zou worden dan SA. En SA was enorm. Maar, zeiden ze, het wordt qua oppervlakte stukken kleiner, alleen is alles veel gedetailleerder en de ruimte die je nu mist zul je terugkrijgen in interieurs. Ik zie R* er best voor aan om enkele wolkenkrabbers een volledig interieur te geven hoor..

New york bestaat 70 % uit wolkenkrabbers :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

rockstar gaat echt niet voor elke etage van elke wolkenkrabber een interieur maken. er zijn meer gebouwen toegankelijk en er zijn meer interieuren dan voor heen, maar dat is een stapje te ver. Je kan ook niet zomaar ieder huis binnen lopen. Je kan nu wel bij sommige gebouwen door het glas heen kijken en het interieur ook zien van buitenaf.

Weet je dat of denk je dat? Want R* zei dat het ietsje kleiner zou worden dan SA. En SA was enorm. Maar, zeiden ze, het wordt qua oppervlakte stukken kleiner, alleen is alles veel gedetailleerder en de ruimte die je nu mist zul je terugkrijgen in interieurs. Ik zie R* er best voor aan om enkele wolkenkrabbers een volledig interieur te geven hoor..

ik weet zeker dat niet alle wolkenkrabbers een volledig interieur krijgen :puh: dan word de game gewoon veels te groot.

ja qua oppervlakte zou het iets kleiner worden, maar volgens het laatste blad met een preview van gta iv, een 8 pagina lang artikel van Play UK, stond dat het bevestigd is dat de map even groot is als die van San Andreas en misschien zelfs iets groter..opeens. dus nogal verwarrend allemaal :puh: en dan komt daar nog de 'verticality' boven op.

Link to comment
Delen op andere websites

in gta san andreas gebruikte ze ook niet voor elk safe house een apart initieur. dus waarom niet telkens na een paar etages het zelfde zien ofzo kantoren zijn toch altijd rechtoe rechtaan. en dat gewoon bepaalde items worden gerandomist

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

in gta san andreas gebruikte ze ook niet voor elk safe house een apart initieur. dus waarom niet telkens na een paar etages het zelfde zien ofzo kantoren zijn toch altijd rechtoe rechtaan. en dat gewoon bepaalde items worden gerandomist

bij gta sa werd je geteleport als je een deur door ging naar een of andere interieur die eigenlijk in the middle of nowehere ergens zweefde in de map. dus veel deuren gingen naar hetzelfde interieur. maar nu in gta iv heb je geen laadtijden of wat dan ook bij het betreden van gebouwen, en kan je het interieur al van buitenaf zien door ranen heen..het moet dus al geladen zijn en zit echt op de plek waar je het betreed. een heel ander systeem dus en dan is elk interieur dus eigenlijk uniek..

en om 80 dezelfde etages te maken in een wolkenkrabber om er zonodig interieur in te hebben..slaat ook nergens op.

Link to comment
Delen op andere websites

in gta san andreas gebruikte ze ook niet voor elk safe house een apart initieur. dus waarom niet telkens na een paar etages het zelfde zien ofzo kantoren zijn toch altijd rechtoe rechtaan. en dat gewoon bepaalde items worden gerandomist

bij gta sa werd je geteleport als je een deur door ging naar een of andere interieur die eigenlijk in the middle of nowehere ergens zweefde in de map. dus veel deuren gingen naar hetzelfde interieur. maar nu in gta iv heb je geen laadtijden of wat dan ook bij het betreden van gebouwen, en kan je het interieur al van buitenaf zien door ranen heen..het moet dus al geladen zijn en zit echt op de plek waar je het betreed. een heel ander systeem dus en dan is elk interieur dus eigenlijk uniek..

en om 80 dezelfde etages te maken in een wolkenkrabber om er zonodig interieur in te hebben..slaat ook nergens op.

haha dan zijn ze wel even bezig :puh:

maar ik hoop dat er veel helicopters zijn en niet alleen op wolkenkrabbers / vliegveld maar ook op ziekenhuizen/politie/brandweer/industriële gebouwen (om iets te vervoere ofzo).

dan ben ik al tevreden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gestemd op nee niet gelijk en ja, omdat die onzichtbare muur echt irritant isomdat dat bij meerdere spellen het geval is ( bijv n4s) maar verder vind ik wel dat hij erin moet komen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gestemd op nee niet gelijk en ja, omdat die onzichtbare muur echt irritant isomdat dat bij meerdere spellen het geval is ( bijv n4s) maar verder vind ik wel dat hij erin moet komen :Y

wat moet er verder inkomen de muur of die heli. neem aan dat je de heli bedoelt met 'hij'

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...