Jump to content

Unique jumps

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan 3 jumps niet halen/vinden.

Het gaat om jump 2 , 5 en 15

Jump 2 en 15 lukken me niet , 5 kan niet eens vinden.

Ik heb al de map van Wikipedia gebruikt , maar veel wijzer werd ik er niet van :duh:

EDITJE:Sorry , weer verkeerd gepost. :bonk:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Als ik jou was zou ik eens even kijken in dit topic, volgens mij is de volgorde een beetje anders dan op wikigta maar als je weet welke je nog moet en waar die jump is moet je er wel uit komen. :tu:

Geplaatst:

Omdat de volgorde in het hierboven genoemde topic niet hetzelfde is als die op WikiGTA, zal ik je even proberen te helpen.

Jump # 2 lukt je niet zeg je. Bij deze jump is het de bedoeling om via de zandheuvel over het water te springen en aan de overkant terecht te komen. Zorg voor een Banshee of een Cheetah, aangezien dat de beste auto's zijn om zo'n lange stung mee te voltooien.

Jump # 5 kunt je niet vinden, maar die zit vlak naast numero 2. Bij deze moet je over een kleine houten schans springen die je kunt vinden op de locatie waar je de Mr. Whoopee moet laten ontploffen in de missie I scream, you scream. Ik denk dat je 'm nu wel moet kunnen vinden. Helemaal als je deze screenshot even goed bekijkt: *KLIK*. De betreffende schans zie je nog een klein stukje rechts in beeld.

Jump # 15 is gewoonweg een erg lastige, aangezien je helemaal over het water moet springen. Neem hiervoor een Cheetah of een andere soortgelijke sportwagen. Zorg ervoor dat je genoeg snelheid maakt en ga op de juiste positie de jump in. Dat laatste klinkt vaag, maar het vergt enige oefening om achter de perfecte positie te komen.

Veel succes ermee! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt heren. Het kaartje van WikiGTA gaf voor jump5 een hele andere richting aan , mischien eens tijd voor een verfrissing van de Unique Stunt Jumps Map :sigaar:

15 is me nu al gelukt en nou nog even jump 2 doen

nu 5 nog :puh:

Bewerkt: door Galiorix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...