Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb juist SA ingestalleerd maar hij werkt niet bij mijn account :duh: ! Bij alle andere accounts werkt die wel weet er iemand daar de oorzaak van ?

Als ik op het bestand "PLAY SAN ANDREAS" klik dan gebeurt er helemaal niets en dan komt er ineens rapport verzenden ofzo..

BTW, ik ben beheerder !

Alvast bedankt,

Woetsha.

Geplaatst:

Bij de installatie van San Andreas, kun je vaak kiezen tussen het installeren op jouw eigen account. Of het spel op alle accounts wat de pc betreft te plaatsen. Indien jou account toevallig een San Andreas Mod bevat, een foutje in de map van San Andreas, of een fatale bug in het spel, kan het natuurlijk zijn dat je spel het na een tijdje begeeft. hetgeen wat je opslaat in het spel via jouw account is op andere accounts niet meer terug te vinden. Vandaar raad ik je aan om je pc even te defragmenteren. Dat doe je via Start (rechtermuisknop) - Verkennen - Lokaal Station (:C)(rechtermuisknop) - Eigenschappen - Extra - Foutcontrole. Nu start je je pc opnieuw op, en zul je ongeveer 20 minuutjes moeten wachten totdat je pc alle bestanden weer op een rijtje heeft geplaatst. Nu neem je dezelfde stappen als hierboven, maar neem je nu IPV Foutcontrole; 'Defragmenteren'. Je pc zal een pagina openen met het defragmentatiescherm, en vaak zul je dan nog even op 'nu defragmenteren' moeten klikken. Maar vaak gaat het opstarten hiervan allemaal vanzelf. Je pc zal alle bestanden die bij de foutcontrole bij elkaar zijn gezet nu opnieuw sorteren. Bestanden die onnodig zijn worden verwijdert. Zo ook bugs en virrusjes kunnen met deze optie worden verwijdert.

Indien San Andreas aangetast is door een fout in het spel, een verkeerde inistallatie, een bug, of iets geheel anders. Is hij nu in ieder geval weer compleet ge-her-organiseerd. Indien het spel nu nog steeds weigerd, raad ik je aan om hem te verwijderen via Software, en hem opnieuw te installeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...