dukeboy Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) dit gebeurde er: ik stal een politie wagen om binnen te dringen in de garage van de LSPD. en ik had nog 1 ster. maar toen ik binnen was ging ik stil staan bij de agenten en niets 5minuten ,10 min. niets. geen reactie en mijn ster bleef maar staan Bewerkt: 10 juni 2007 door dukeboy Reageren
GTA freakje Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 dit gebeurde er: ik stal een politie wagen om binnen te dringen in de garage van de LSPD. en ik had nog 1 ster. maar toen ik binnen was ging ik stil staan bij de agenten en niets 5minuten ,10 min. niets. geen reactie en mijn ster bleef maar staan ik weet niet precies wat dat is. want als ik er ga staan dan gaat het alarm rinkelen en krijg is 4 sterren Reageren
xgaming Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Met een politie auto kan je er gewoon naar binnen . Zolang je maar niet uitstapt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ze zullen je wel niet herkennen als verdachte in die politiewagen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.