Jump to content

eindelijk eens een GOEIE bug

Recommended Posts

Geplaatst:

deze is een coole bug

(ik kost nog steedts niet naar andere 2 landen)

ik deed de hidden rampage bij het station (1ste land)

maar ik knalde tegen de spoor aan en vloog me men auto omhoog

toen bellande ik in het station voor de poort en...me voorste van me auto stak door de poort (was duidelijk een bug)dus ik stapte uit...ging in de verlaten station en nam de trein naar het volgende land en dan opgeslage

later ben ik in de derde wereld geraakt door de ondergrondse weg

hebben jullie ook al zon bug gehad ?

nog een geluk dat ik me men lompe fikke bij die rampage perongeluk op vierkantje drukte :D

• 4 weken later...
Geplaatst:
Dit is nep, verzonnen en bullshit.

Slotje, please.

Hmmm...Het is duidelijk wel een leugen. Maar misschien kan het wel waar zijn. :rolleyes:

Geplaatst:

Dat je met een beetje mazzel je auto in het metrostation kan frommelen heb ik wel 's vaker gehoord... Maar diezelfde mensen zeiden dat de metro dan nog niet rijdt. Het is me zelf niet gelukt, ik kan dus niet zeggen of dit waar is of niet.

HOe dan ook hoort dit topic thuis in het General gedeelte... Dus bij deze verplaatst.

Geplaatst:

Het kan wel.

Dat je bij dat station komt.

Aleen er rijden geen treinen maar je kan er wel na toe lopen geloof ik ;)

• 1 year later...
Geplaatst: (bewerkt)

er rijden wel treinen want je kan ook op het andere eiland met de trein weer naar portland,

en dan zit het hek dicht. :Y

Bewerkt: door basw6
Geplaatst:
wat een bump :puh:

Dit is helemaal geen bump, omdat hij wat nieuws aan het topic toe voegt. Alleen het topic is wat oud maar dat maakt niks uit.. Misschien kan jij de volgende keer wat aan het topic toe voegen :t

Geplaatst:

ik vind het is fake totdat er een schreenie komt dus tot die tijd totaly fake nep en het is totale bulls*it

Geplaatst:

:cab: Bluf man het is mij nog nooit gelukt dit is pure bedrieging :duh:

En anders bewijs het maar eerst eens.

Denk eerst goed na voor je een topic start wat voor reactie's je kunt verwachten zorg voor screens/Bewijs materiaal invervolg.

Ik vind het als nog ongeloof waardig.

Geplaatst:
:cab: Bluf man het is mij nog nooit gelukt dit is pure bedrieging :duh:

En anders bewijs het maar eerst eens.

Denk eerst goed na voor je een topic start wat voor reactie's je kunt verwachten zorg voor screens/Bewijs materiaal invervolg.

Ik vind het als nog ongeloof waardig.

Zo'n reactie is best ook niet gezellig om te lezen. Verder is het namelijk wel mogelijk wat hij zegt. Ik heb het namelijk zelf al geprobeert. Over screen en fimpjes... Hij kan het geprobeert hebben met de PS2 versie. Dan kan je namelijk niet echt makkelijk screens nemen. Denk eerst even na voor je zoiets post.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Nee, maar dat is natuurlijk ook logisch, omdat de volgorde van de missies natuurlijk afhankelijk is van de plaats waar je volgens het spel bent. Het heeft weinig zin een missie te verzinnen op eiland nummer 3 als je net 2 missies op eiland nummer 1 achter de rug hebt. En over de toegang tot alle eilanden: ik had al 99 hidden packages verzameld vóórdat ik ook maar 1 missie had gedaan. Alleen ging ik toen via de stukgewaaide brug naar eiland nummer 2 toe :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...