Tim Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Beste mensen, Ik heb een groot probleem. Sinds vandag is op eens mijn beeld in GTA SAN ANDREAS uitgerekt, het was gekomen naardat ik de beeldkwaliteit op medium had gezet. Ik heb SA opnieuw geinstalleert. Maar het probleem is niet verholpen. Ik heb vanalles geprobeert bij beeld kwaliteit maar ik kreeg het beeld niet gewoon. kan iemand mijn aub helpen: Reageren
ikt Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ik kan hem niet zien maar probeer Widescreen eens uit te zetten. Verder kan ik je niet helpen omdat ik je screen niet zie. Reageren
Bassiej Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Beste mensen,Ik heb een groot probleem. Sinds vandag is op eens mijn beeld in GTA SAN ANDREAS uitgerekt, het was gekomen naardat ik de beeldkwaliteit op medium had gezet. Ik heb SA opnieuw geinstalleert. Maar het probleem is niet verholpen. Ik heb vanalles geprobeert bij beeld kwaliteit maar ik kreeg het beeld niet gewoon. kan iemand mijn aub helpen: Zeer waarschijnlijk heb je beeldkwaliteit niet alleen veranderd maar ook de optie wide screen aangezet terwijl je geen breedbeeld monitor hebt. Deze optie kun je simpelweg weer uitschakelen door naar: Options > Display Options > Advanced > Widescreen te gaan. Deze zet je dan weer op 'off'. Veel succes. Edit: ikt was me voor. Bewerkt: 10 juni 2007 door Bassiej™ Reageren
Tim Geplaatst: 10 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Oke, het is gelukt . THNX voor jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.