Jump to content

Grove 4 life...

Recommended Posts

Geplaatst:
bij deze missie ga ik altijd dood in het 2e ganggevecht heeft er iemand tips hoe ik het wel haal?

Na de eerste gangwar zijn er altijd armor en health pick-ups die je kan pakken zodat je er weer tegen aankan. Soms is het even zoeken hiernaar maar na de 3de golf zijn ze er altijd. Verder is het handig om een beetje een lange straat uit te kiezen om te gaan staan en dan alle aanvallers simpelweg dood te sniperen.

Geplaatst:
bij deze missie ga ik altijd dood in het 2e ganggevecht heeft er iemand tips hoe ik het wel haal?

Na de eerste gangwar zijn er altijd armor en health pick-ups die je kan pakken zodat je er weer tegen aankan. Soms is het even zoeken hiernaar maar na de 3de golf zijn ze er altijd. Verder is het handig om een beetje een lange straat uit te kiezen om te gaan staan en dan alle aanvallers simpelweg dood te sniperen.

die pak ik wel altijd alleen soms zijn ze moelijk te vinden en als je je dan omdraait zijn die gangmembers overal...

Het zal al een stuk makkelijk gaan als je zwaardere wapens neemt, zoiezo moet je 100% leven en armour hebben. Ook erg handig zou zijn als je paramedic missies hebt voltooid.

ik heb een m4, leven en armour hebik ook, paramedic en police missies heb ik ook gedaan... ik heb buiten dit ook bijna alle ganggebieden..

Geplaatst: (bewerkt)

Zorg ervoor dat je de gang-war bevecht vanuit een positie die makkelijk te verdedigen is zoals een steeg. Als de Ballas van twee kanten komen loop dan een stukje van ze weg zodat die twee groepen samen komen en nog maar van één kant komen. Het is immers makkelijker als ze maar van één kant komen. Neem een sterk wapen zoals de m4 (die heb je al) en vermoord ze vanaf 'n zo groot mogelijke afstand. Neem het zwaarste werk op je zodat Sweet buiten schot blijft, hij schiet met een ak47 en heeft dus een iets minder bereik dan CJ met de m4. Op deze manier wordt je nauwelijks geraakt en hoef je dus ook niet op zoek naar nieuwe health en armor. succes :sigaar:

PS: Als je een stuk moet lopen loop dan niet te snel en zorg ervoor dat Sweet bij je blijft, zonodig kan je hem roepen op dezelfde manier als je gerecruteerde homies bij je roept.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Deze missie is een erg moeilijke missie.

Vooral in dat tweede gang gevecht.

Als je zorgt voor een tec 9 of een sniper geef je de missie nog wat hoop.

Anders niet.Probeer ook achter huizen te schuilen.

Anders ben je er metteen aan.Anders is het ook mogelijk om gang leden te recruteren.

Dan kunnen ze jouw al wat helpen.

Ze staan aan in het begin van de missie voor sweets house.

Denk er wel aan dat je maar met 3 gang leden in sweets wagen kan.

Dat zijn dan 2 leden die je kan meenemen.Want sweet is ook nog bij je.

Ik kan je ook nog aanraden om eens naar dit te kijken.

misschien pik je wat trukjes op.

Zorg ook dat als de Ballas even weg zijn dat je gaat zoeken naar Health.

Want hoe meer health hoe beter.

Ga ook niet te ver weg van Sweet.

Zo kan je hem altijd beschermen.

Ik hoop dat ik je nu wat meer wegwijs heb gebracht in deze missie. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Het mooie aan idlewood is dat er soms lage bosjes en hekjes staan bij de huizen. Daar kun je heel mooi achter gaan staan. Door de game-engine ga je een stukje omhoog staan als je schiet, en weer omlaag als je niet schiet. Maak hier gebruik van.

Zodra je de eerste wave hebt gehaald, moet je naar het gebied kijken waar je het minst ver kan kijken. De balla's komen altijd aan de tegenovergestelde kant van je camera binnen. Dit scheelt een hoop als ze van ver (bv. een lange weg) komen. Na elke wave je armor en health pakken en de tec9's verzamelen (later in het spel worden het AK's)

EDIT: de health en armor blijven ook nog een tijdje staan

Bewerkt: door Schno009

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...