Rensch Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Hee gasten, Ik was toenstrax voor de grap eens de Los Santos politie-garage binnengelopen. Was wel vet wat ik daar allemaal zag: Politie die een neger onder schot hielden, een paar kletsende polities, een auto met de motorklep open ... en ga zo maar door ... maar toen ging ik het hoekje om en toen stonden daar ineens twee hydra's!! Ik zweer het!! Ik lieg niet!! Ik wilde er een screenshot van maken maar één hydra zat echter voor een deel in de grond en ontplofde toen. Ik dacht: nu geloven ze me al helemaal niet meerals ik nu een screenshot maak. Maar nogmaals: de hydra's stonden perfect geparkeerd op een parkeerplaatsje met de neus naar je toe. (Naja eentje zat dus deels in de grond dus was niet perfect geparkeerd ) Dit wilde ik eigenlijk even melden Is dit algemeen bekend, of zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Tell me (Zou wa zijn als die er ook stonden als je het spel begon niet dat je ze dan fatsoenlijk uit de garage gelootst krijgt maar toch ) Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Algemeen bekend. Het is heel leuk dat er wat 'leven' in de garage gebracht is, zoals de arrestatie en de open motorkap. De Hydra is gewoon een foutje, daar zou een ander voertuig moeten staan, maar daar hebben de makers kennelijk een foutje gemaakt. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Wil je please wat screens posten?? Bewerkt: 10 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Rensch Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 mwja een screen heb ik dus niet ... want toen ik op print screen wilde maken ontplofde de hydra's en toen vlogen ze alle kanten op ... en dan komt het nogal ongeloofwaardig over als ik daar een screen van maak Dus heb het helaas niet gedaan :o Reageren
JeGe Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Maar staan die hydra's er altijd of was dat gewoon een bug of glitch? Reageren
sevaboy Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Van mij stonden er daar eens een Maverick en heb hem uitgevlogen. Gewoon een bug dat iemand hier boven gesschreven geweest. Is wel grappig Reageren
JeGe Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Van mij stonden er daar eens een Maverick en heb hem uitgevlogen. Gewoon een bug dat iemand hier boven gesschreven geweest. Is wel grappig Is dat soms alleen op de PC versie want ik speel op ps2 en ik heb het nog nooit meegemaakt Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Maar spawnen daar gewoon random voertuigen? Want bij mij stonden er een Vortex en een Elegant Reageren
JeGe Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ooooooooooow wacht,, ik heb ergens gelezen dat hier de voertuigen inkomen te staan waar je in zat toen je werd gearesteerd (herinner me dat nu pas,, sorry :$ ) Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ja, ik meende me toestraks ook zoiets te herinneren, maar wist het niet zeker omdat ik me dat meer herinner van het politiebureau van San Fierro, daar heb ik het wel over gelezen... Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 lees ook is dit topic door daar word het ook uitgelegt * Klikkerdeklikkerdeklik * Reageren
Rensch Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Aah ik snap ... maar volgens mij ben ik nog nooit in mijn SA-geschiedenis gearessteerd terwijl ik in een Hydra zat Reageren
JeGe Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 De Politieburo in SF heeft toch geen garage?' Zo ja? Hoe kom je daarin? Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Door in een politieauto voor de spoorbomen te gaan staan en dan te wachten tot je door kunt rijden, ga voor de garagedeur staan en wacht tot die opengaat, nu zul je naar binnen kunnen rijden. Je kan ook via het wachtershokje naar binnen lopen, maar dan zal je 3 sterren Wanted Level krijgen. Let op: Als je uit de politieauto stapt zul je ook 3 sterren krijgen. Reageren
JeGe Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Door in een politieauto voor de spoorbomen te gaan staan en dan te wachten tot je door kunt rijden, ga voor de garagedeur staan en wacht tot die opengaat, nu zul je naar binnen kunnen rijden. Je kan ook via het wachtershokje naar binnen lopen, maar dan zal je 3 sterren Wanted Level krijgen. Let op: Als je uit de politieauto stapt zul je ook 3 sterren krijgen. Een garage?? Waar zit die dan?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.