olibol Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 ik heb net die superman mod versie 2.0 geïnstalleerd en ik weet niet of ik alles goed gedaan heb maar wanneer ik nu gta : sa opstart krijg ik de foutmelding 'in gta_sa is een fout opgetreden en moet worden afgesloten'. dit gebeurt gewoon wanneer ik op de snelkoppeling klik, nog voor hij is opgestart. kan iemand mij hier aub uithelpen? ik haat het wanneer ik geen gta kan spelen... Reageren
spoeky Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je dan toch niet goed de mod ïnstalleerd. Heb je goed de read-me gelezen die erbij gegeven is? Je kan ook ff op de site kijken waar je de mod hebt gedownload. Vaak staan er reacties bij als de mod niet werkt. Probeer anders San Andreas opnieuw te installeren. En daarna de mod. Lees goed de read-me door en doe wat er staat. Anders zit er gewoon een fout in die mod. Je kan ook proberen die mod bij een andere site te downloaden. Typ dan gewoon bij google 'superman mod versie 2.0' in. Vaak staat ie ook op andere sites. En mischien doet ie het dan wel! Bewerkt: 10 juni 2007 door spoeky Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Nog even een toevoeging op 'spoeky'. Hier op het forum is een tutorial te vinden waarin wordt uitgelegd hoe je de 'Superman mod' installeert. Ik raad je aan de versie te downloaden die daar wordt gegeven. Voor de rest is het simpelweg de stappen volgen, die daar worden uitgelegd. De tutorial vindt je overigens hier, veel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.