ChzN. Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Heey allemaaal, weet iemand hoe je de stand van cj op de motor kan verandere zoja met wel prgramma? Dus bijv. dat je de armen van cj lager kan doen zodat ze op het sturen hangen en niet erboven zoals in veel bike mods wel het geval is Ik hoop dat iemand me kan helpen Gr. chzNNN. Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Je kan de plaats kiezen waar CJ zit via een dummie in het dff model zelf. Die kan je eventueel nog wat verplaatsen en wat aanpassen. Dat zit hij meer naar achter of naar voor, of naar boven of naar onder. Maar aan de houding van CJ zelf kan je niet veel doen. Dat is volgens mij hardcoded in de .exe bestand. Dus dat is niet echt aanpasbaar denk ik. Reageren
ChzN. Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Oke bedankt, kan je me ook uitlegen hoe ik dat moet doen? of is dat verboden om te rommelen in andermans model voor eigen gebruik? m.v.g chzNNN. Reageren
K.O. Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) Dat ligt eraan wat de maker zelf heeft gezegd. Als de maker nergens heeft staan dat het verboden zou zijn is het in principe niet verboden. Er zitten dan geen copyrights op. Om de dummie te verplaatsen moet je het model importeren in 3dsmax. In dit 3D programma kun je het zo verplaatsen. @ Wazuup: Ok, my bad, wist ik niet Bewerkt: 12 juni 2007 door K.O. Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Voor eigen gebruik is nooit verboden om te doen, wil je het releasen dan moet je toestemming hebben. Wat KO zegt over dat als het niet in de readme staat dat het dan wel mag klopt, maar hier op gtaforum wil ik perse zien dat je toestemming hebt, ookal staat er niets in de readme. In dit geval niet van belang aangezien het voor eigen gebruik is. Reageren
ChzN. Geplaatst: 12 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Okee thanks boyz, want ik was namelijk van plan om een film te maken over ghost rider, die op dit moment best bekend is geworden met zijn gekke acties op de weg haha, maar daarvoor moet ik wel wat details verbetere zoals ook op de motor want kwil dat het een beetje netjes uit ziet, maar 3dsmax is toch een programma waar je voor moet betalen want ik snap niks van dat soort dingen, kheb hem al wel eens op me pc gehad maar der gelijk weer af gepleurt want ik snap niet hoe alles werkt.. als iemand een simpele handleiding voor me heeft om 3sdmax gemakkelijk op me pc te krijgen zodat ik daarna wat kan klooien zal ik dat erg fijn vinden mvg, chzNNN. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Okee thanks boyz, want ik was namelijk van plan om een film te maken over ghost rider, die op dit moment best bekend is geworden met zijn gekke acties op de weg haha, maar daarvoor moet ik wel wat details verbetere zoals ook op de motor want kwil dat het een beetje netjes uit ziet, maar 3dsmax is toch een programma waar je voor moet betalen want ik snap niks van dat soort dingen, kheb hem al wel eens op me pc gehad maar der gelijk weer af gepleurt want ik snap niet hoe alles werkt..als iemand een simpele handleiding voor me heeft om 3sdmax gemakkelijk op me pc te krijgen zodat ik daarna wat kan klooien zal ik dat erg fijn vinden mvg, chzNNN. 3ds max!!? Je kan het beter met Zmodeler doen, dat is veel gemakkelijker. Even dff importeren en een dummy verplaatsen, een dff exporteren. SA opstarten en het uitproberen. Reageren
K.O. Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 3ds max!!?Je kan het beter met Zmodeler doen, dat is veel gemakkelijker. Even dff importeren en een dummy verplaatsen, een dff exporteren. SA opstarten en het uitproberen. Hoezo is dat veel makkelijker? Met Max gaat het toch exact hetzelfde? Even dff importeren en een dummy verplaatsen, een dff exporteren SA opstarten en het uitproberen. Misschien duurt het alleen 10 seconden langer voor het programma is opgestart. Maar dummy's zie je in Max ook gewoon zitten en deze kun je ook zo verplaatsen. Het maakt volgens mij niks uit of je hiervoor nu Max of ZMod gebruikt. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 3ds max!!?Je kan het beter met Zmodeler doen, dat is veel gemakkelijker. Even dff importeren en een dummy verplaatsen, een dff exporteren. SA opstarten en het uitproberen. Hoezo is dat veel makkelijker? Met Max gaat het toch exact hetzelfde? Even dff importeren en een dummy verplaatsen, een dff exporteren SA opstarten en het uitproberen. Misschien duurt het alleen 10 seconden langer voor het programma is opgestart. Maar dummy's zie je in Max ook gewoon zitten en deze kun je ook zo verplaatsen. Het maakt volgens mij niks uit of je hiervoor nu Max of ZMod gebruikt. Maar bij 3ds kan je niet goed selecteren. Daarom dat zmod makkelijker is. Reageren
ChzN. Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Ok thanks guys Moet ik ff google voor Zmodeler en is dat gwn gratis of moet ik met crack? Ik hoor het wel weer! Ciao boyz gr. chzNNN. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Ok thanks guys Moet ik ff google voor Zmodeler en is dat gwn gratis of moet ik met crack? Ik hoor het wel weer! Ciao boyz gr. chzNNN. Cracks worden hier nooit over gesproken. Zmodeler kan je gratis downloaden. www.zmodeler.com Reageren
ChzN. Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Okee bedankt, sorry dan voor dat met cracks ghehe, eigelijk ook wel logisch want met illegaal gta word je ook niet geholpen..nou ik gaat het maar ff proberen dan Nou ik heb inmiddels zmodeler en ik ben wat aan de gang gegaan maar het importeren van een .dff bestand lukt niet want dan zegt hij onvoldoende geheugen of hij sluit af..heel raar, k hoop dat iemand daar me kan helpen, en ik ben wat aan de gang gegaan met modelen en heb al heel wat tuts afgegaan maar ik snap er gewoon helemaal niks van, moet ik dan gwn zelf dingen uitzoeken of moet ik gwn tuts blijven volgen(waar ik niks van snap) ik kom trouwens niet veder dan blueprints zetten haha, nou ik hoor het wel weer ! Ciao chzNNN. Bewerkt: 16 juni 2007 door ChzN. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.