Jump to content

les desperados

Recommended Posts

Geplaatst:
hallo,

ik weet niet hoe je moet rekruteren bij de missie Los Desperados

wil iemand mij uitleggen hoe?

Je moet ten eerste even een wapen pakken. Als je dat gedaan hebt, richt je op één van je members. Je drukt dan op 'G', en je member wordt onderdeel van je gang. Houdt 'H' langdurig ingedrukt om een betreffende member weer te verwijderen van je gang. Op de PS2 richt je met 'R1' en dan moet je op het pijltje naar boven drukken.

Geplaatst:

Je hoeft niet per sé een wapen te nemen hoor, '-Matthijs-'. Je kan ook met de vuist richten, je moet dan wel eventjes iets dichterbij gaan staan.

Je hoeft echter niet 'H' in te drukken om je gang leden te verwijderen, dit kan ook met 'G'.

Met 'H' kun je ook je gang members eventjes laten wachten op een plek. Als je te ver weg gaat bij je gangmembers zul je ze ook verliezen.

Geplaatst:

Kun je ook één enkele gang-member verwijderen van je groep? Want als ik ''H'' inhoud verwijder ik iederéén maar soms wil ik er gwn eentje weghebben omdat ik bv. in een auto wil en ik heb 4 gang-members i.p.v 3

Geplaatst:
Kun je ook één enkele gang-member verwijderen van je groep? Want als ik ''H'' inhoud verwijder ik iederéén maar soms wil ik er gwn eentje weghebben omdat ik bv. in een auto wil en ik heb 4 gang-members i.p.v 3

Dan moet je gewoon weer even op iemand richten, met je wapen of vuist, net wat je wil. Dan moet je een aantal seconden 'G' inhouden en dan zal de desbetreffende member weer weglopen en is hij dus van je gang verwijderd. Als je het op deze manier doet, kan je het per persoon doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Richt met de rechtermuisknop op een ganglid. Dus zonder wapens op 1 lid richten. Druk dan gewoon op H, niet inhouden! Dan blijft de ganglid gewoon op die plek en gaat hij niet mee. ;)

Edit: Te laat. :puh:

Bewerkt: door spoeky

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...