Jump to content

Unique stunt


gta-mike

Recommended Posts

Na het spelen van de storyline ben ik begonnen met het spelen van de verschillende neven-missie's.

Eén van die neven-missie is het behalen van de unique stunts.

Nog voor ik begin met de unique stunts merk ik bij de stats dat ik al 3 van de 36 stunts behaald heb.

Wie iemand welke stunt ik in feite al gedaan zou moeten hebben.

En hoe geraak ik op het dak van het ziekenhuis in Downtown waar je ook een unique stunt moet halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Na het spelen van de storyline ben ik begonnen met het spelen van de verschillende neven-missie's.

Eén van die neven-missie is het behalen van de unique stunts.

Nog voor ik begin met de unique stunts merk ik bij de stats dat ik al 3 van de 36 stunts behaald heb.

Wie iemand welke stunt ik in feite al gedaan zou moeten hebben.

En hoe geraak ik op het dak van het ziekenhuis in Downtown waar je ook een unique stunt moet halen.

We kunnen wel alles bijlangs gaan speuren, maar dat is een beetje zonde van de tijd. Vandaar dat we net zo goed een progamma kunnen gebruiken die laat zien welke stunts je al gedaan hebt. Je kan met het progamma 'Uniquecall' bekijken welke je nog moet, en dus al gedaan hebt. Het progamma is hier te downloaden.

Maak een backup van de huidige 'main.scm', en plaats de nieuwe van Uniquecall. Op je radar krijg je dan te zien welke je nog moet, en dus al gedaan hebt. Overigens is het handig dit kaartje erbij te gebruiken.

Ik weet zo overigens niet welke jump je verder bedoeld, misschien kun je het nummer even geven?

Link to comment
Delen op andere websites

Oeps was ik vergeten te vertellen dat ik het spel op PS2 heb. :?

En wat het nummer van de stunt betreft, merk ik bij sommige maps dat het nr 1 is en bij andere maps nr 22

Het is de stunt in downtown waar je van op het ziekenhuis over de straat naar de overkant moet stunten.

@-Matthijs- : ik kan jammergenoeg momenteel niet op het handig kaartje van WIKIGTA, daar ze op het werk de site geblocked hebben. Ik kan momenteel enkel op de Engelse versie ervan en daar staat het kaartje nog niet.

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

Oeps was ik vergeten te vertellen dat ik het spel op PS2 heb. :?

En wat het nummer van de stunt betreft, merk ik bij sommige maps dat het nr 1 is en bij andere maps nr 22

Het is de stunt in downtown waar je van op het ziekenhuis over de straat naar de overkant moet stunten.

@-Matthijs- : ik kan jammergenoeg momenteel niet op het handig kaartje van WIKIGTA, daar ze op het werk de site geblocked hebben. Ik kan momenteel enkel op de Engelse versie ervan en daar staat het kaartje nog niet.

Ik neem aan dat je sprong 13 van de kaart op de wikigta bedoeld.

Dit is een van de 3 unique jumps die je in de missie : "G-spotlight" hebt moeten doen.

Als je die missie al voltooid hebt, heb je unique jummps 12, 13 en 14 al gehad.

Mocht je ze toch nog missen, of over willen doen voor de zekerheid, dan kun je dezelfde route gebruiken als bij die missie. Dus in het kantoor gebouw met de lift omhoog, overspringen naar het andere kantoor, en dan via 2 of 3 daken naar het ziekenhuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je wat meer vertellen over die stunt bij Downtown. Je kunt deze jump op een manier halen. Hiervoor moet je een soort parcours afleggen om deze jump te halen. Je kunt deze jump halen tijdens de missie G-Spotlight, maar volgens mij is het mogelijk om deze jump na deze missie te halen. In die missie moet je gewoon het parcous volgen. In die missie kun je dan 3 Unique Jumps doen en de jump waar je het over hebt is de tweede jump die je kunt halen. Na G-Spotlight is dat gebouw open waar je uit springt met die motor.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks voor de hulp. :tu:

Het was inderdaad de unieke stunt nr 13 op de map van WIKIGTA.

Ik heb de ganse weg een drietal keer moeten afleggen vooraleer ik de unique stunt kon doen.

Het is gelukt en nu zijn we opweg naar de volgende stunt. :puh:

En daar sta ik dan weer. Ik heb al alles geprobeerd maar het lukt me niet echt. Ook het veroverleunen op de PCJ600 heeft me geen hulp.

Ik sta op het vliegveld en moet op een bepaald moment over/op het radargebouw landen. En dit moet je doen via enkele borden met nummers op. Heeft hier iemand wat raadgevingen over hoe ik dit best aanpak want ik vlieg constant tegen de ronddraaiende radar waardoor na enkele keren ik terug op zoek moet gaan naar een PCJ600.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan mij herinneren dat je voor een van die Unique Jumps op het vliegveld niet met een PCJ-600 moest doen. Volgens mij moest die stunt met een Cheetah. Volgens mij was dat die Unique Jump op het vliegveld met een bord.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, Colonel, maar alle unigue jumps zijn te doen met een PCJ. Je kunt ze ook met andere voertuigen proberen, maar met de motor kunnen ze zeker allemaal.

Over de sprong op het vliegveld, je moet het bord schuin benadreen, want de sprong mislukt als je het radar gebouw raakt. De draaiende schotel is breeder als hij lijkt, dus moet je proberen een hoek te nemen waarbij je nog maar net over de rand van hetr gebouw springt.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, Colonel, maar alle unigue jumps zijn te doen met een PCJ. Je kunt ze ook met andere voertuigen proberen, maar met de motor kunnen ze zeker allemaal.

Over de sprong op het vliegveld, je moet het bord schuin benadreen, want de sprong mislukt als je het radar gebouw raakt. De draaiende schotel is breeder als hij lijkt, dus moet je proberen een hoek te nemen waarbij je nog maar net over de rand van hetr gebouw springt.

Dus als ik het goed begrijp, hoef je niet over de radar te springen maar is het voldoende om over het kleiner gebouwtje te springen. Thanks.

>>> Door HerrieM: Yep alleen het kleine gebouw. :Y <<<

Ondertussen staat er bij de stats : 36 van de 36 unique stunts. :puh::dans:

We hebben ze dus allemaal gedaan en kunnen aan het volgende item beginnen.

Dank aan al diegene die me verder geholpen hebben. :tu:_O_

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...