Jump to content

Gezocht: Gratis Fireworks alternatief

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weet er iemand een gratis programa wat bijna net zoveel al fireworks kan

Bewerkt: door Joriz
titel van topic verbeterd. Maak in de toekomst betere topic titels anders begrijpt niemand waar je topic over gaat!
Geplaatst:

Ik snap je zin niet helemaal alhoewel ik het denk te kunnen ontcijferen. Volgens mij bedoel je dit: "Weet er iemand een gratis programma wat bijna net zoveel als Firefox kan". Je zoekt dus een internetbrowser die ongeveer qua mogelijkheden gelijk staat aan Firefox. Er zijn genoeg internetbrowsers, je kunt bijvoorbeeld Opera eens proberen. Ook kun je TheWorld Browser proberen. Twee goede browsers voor niets.

Geplaatst:

Ik snap je zin niet helemaal alhoewel ik het denk te kunnen ontcijferen. Volgens mij bedoel je dit: "Weet er iemand een gratis programma wat bijna net zoveel als Firefox kan". Je zoekt dus een internetbrowser die ongeveer qua mogelijkheden gelijk staat aan Firefox. Er zijn genoeg internetbrowsers, je kunt bijvoorbeeld Opera eens proberen. Ook kun je TheWorld Browser proberen. Twee goede browsers voor niets.

Ik bedoel Fireworks daar kan je foto's afbeeldingen mee veranderen geen internet browser ofzo

Geplaatst:

Ik bedoel Fireworks daar kan je foto's afbeeldingen mee veranderen geen internet browser ofzo

Wat dacht je van The GIMP?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...