Mendez Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Mijn PC is gek geworden maar nou wou ik windows herinstalleren ik hep geen cd ervoor maar op mijn PC staat een map met I386 maar nou mis ik het bestand data1.cab heeft iemand die het is windows XP home edition Reageren
Joriz Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Neem contact op met je computerleverancier of kijk in de documentatie die bij je computer zat. Reageren
ifc3 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Mijn PC is gek geworden maar nou wou ik windows herinstalleren ik hep geen cd ervoor maar op mijn PC staat een map met I386 maar nou mis ik het bestand data1.cab heeft iemand die het is windows XP home edition Heb je een pc van ¨een bepaald merk¨? Als hij van een gewone computerwinkel komt, met een legale windows xp, heb je er als het goed is ee cd bijgekregen. En anders zou je nog Ubuntu en cedega (voor windows games) op je pc kunnen zetten. Dat is gratis.... Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Heb je een pc van ¨een bepaald merk¨?Als hij van een gewone computerwinkel komt, met een legale windows xp, heb je er als het goed is ee cd bijgekregen. Al geruime tijd worden er geen Windows cd's/dvd's meer geleverd bij een nieuw merksysteem. Op de pc staat een zogenaamde "pre-install" die de gebruiker zelf moet doorinstalleren. Daarbij is de gebruiker ook zelf verantwoordelijk voor het maken van een recovery cd/dvd. Die recovery dvd kan gemaakt worden met een tool van de fabrikant die op de pc geïnstalleerd staat.. Met die recovery dvd kan het systeem weer teruggezet worden naar de situatie waarmee het gekocht is (de pre-install dus). Dit om het illegaal kopieren tegen te gaan.. Maar goed, aangezien er geen cd's aanwezig zijn, raadt ik je net zoals anderen ook al gezegd hadden aan om contact op te nemen met de leverancier van jouw computer. Meestal krijgen hun jouw systeem wel weer in orde (al dan niet tegen betaling), zoniet kan je ook altijd nog contact opnemen met de fabrikant zelf voor een oplossing.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.