Mendez Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Is er een manier hoe ik gta sa kan spelen met een 16 MB videocard Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Och, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik heb wel eens zonder problemen een spel gespeeld zónder de minimale eisen te halen. Maar, het verschil tussen 64 MB (minimumeis) en jouw kaart van 16 MB is wel heel erg groot. Ik denk niet dat het gaat lukken . Misschien, ook je problemen met je PC uit een ander topic erbij halend, een nieuwe PC overwegen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Is er een manier hoe ik gta sa kan spelen met een 16 MB videocard De kans acht ik klein. Als ik kijk naar de minimale systeemeisen, dan moet je minimaal een 64Mb kaart hebben, en dan hebben we het nog niet gehad over de aanbevolen systeemeisen. Daarvoor heb je een 128MB nodig. Ik heb er verder niet zoveel verstand van, maar ga er maar vanuit dat het hiermee niet gaat lukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.