Jump to content

Wat was jou favo tv programma

Recommended Posts

• 1 maand later...
  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

9

• Scott16

4

• Pete-R

2

• Mazzeltje

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Er komt een Film over Miami Vice, ik kijk de bandjes van deze film eindeloos grijs,

Miami Vice B) dat mis ik, helaas zijn er geen series die kunnen tippen aan deze

post-27-1108229673.gif

Geplaatst:
ik kijk vaak southpark, vind ik wel leuk eerst keek ik ook niki dat kwam er voor maar nu niet meer

Ik vond south park ook zalig, elke zaterdag keek ik. Mijn favo personage was kenny, omdat hij altijd dood ging :lol:

Geplaatst: (bewerkt)
waar ik naar keek?!!

the A - team, en Knight rider natuurlijk die mocht ik niet missen, geweldig die series :D

Das echt verekte jammer! :( The a-team dat was altijd een prachtig programma en een Serie(Ik weet niet meer de naam) maar die vent was een premiejager en zijn vrouw was vermoord :ph34r: en de Police dacht dat hij de moord op zijn geweten had en ging hij op de vlucht! B) Op zijn Harley davis deed hij zich voor als een premiejager en zocht naar de moordenaar! Zijn partner was Boby Sikskiller herinner ik me nog vaag. Maar iedergeval was een mooie serie om V8 (Toen was het V8 nu veronica) mzzl :rolleyes:

Bewerkt: door Gta cool man
Geplaatst:

nou,

goeie vraag

ff denken ik had zoveel goeie programma's

maar er komen er heel veel niet meer

maar ik had eigelijk 2 grote toppers

1: The A-team

2: Night rider

Geplaatst: (bewerkt)

The A team.

Geef nooit op(Dat was echt ownage)

Die tekenfilmserie met Hulk Hogan(Ja die professionele worstelaar).

Cool spot tekenfilm

En Mario Bros(Do the Mario!!! :lol:)

waar ik naar keek?!!

the A - team, en Knight rider natuurlijk die mocht ik niet missen, geweldig die series :D

[QOUTE]Das echt verekte jammer! :( The a-team dat was altijd een prachtig programma en een Serie(Ik weet niet meer de naam) maar die vent was een premiejager en zijn vrouw was vermoord :ph34r: en de Police dacht dat hij de moord op zijn geweten had en ging hij op de vlucht! B) Op zijn Harley davis deed hij zich voor als een premiejager en zocht naar de moordenaar! Zijn partner was Boby Sikskiller herinner ik me nog vaag. Maar iedergeval was een mooie serie om V8 (Toen was het V8 nu veronica) mzzl :rolleyes:

Die serie heette Renegade

Bewerkt: door Postaldude
Geplaatst:
Uhm, Pokemon is nog altijd veel beter geweest dan Dragonball Z ;)

Maar ik vind op dit moment vooral van die serie's op MTV wel leuk zoals Viva la Bam en eerst Jackass

Jackass is ook bijna nooit meer toch?

En anders zijn het altijd hh :S

Nee, Jackass is er niet mee gestopt, omdat teveel mensen het na gingen doen. De Jackass leden moesten minder erge stunts doen en dat vond Jonny Knockville niet bij Jackass passen. Hij is toen uit Jackass gestapt en zo is heel Jackass uit elkaar gevallen. Bam Margera is toen een eigen show begonnen genaamd: Viva la Bam.

Geplaatst:

Nu is er Dirty Sanchez...

Ik lig altijd helemaal dubbel om dat programma, al die rnazige stunts enzo echt grappig :lol:

Geplaatst:
Nee, Jackass is er niet mee gestopt, omdat teveel mensen het na gingen doen.

Dan vindt ik dat dat gewoon eigen risico is als je Jackass na gaat doen.

Het was idd een erg leuke film.

En ik heb het zelf een paar jaar geleden ook nagedaan :lol:

We hebben het toen ook op film vast gelegt.

Maar ik vindt het wel jammer dat het er niet meer op is. :(

Geplaatst:

Ik keek vroeger altijd Maggayver (weet ff niet meer hoe je dat schrijft), vond het altijd erg interessant hoe die al die dingen oploste die gewoon in mijn ogen niet opgelost konden worden!

Geplaatst:

ja ik keek er ook wel eens naar net als stargate en de pretender maar Macgyve heb ik niet zo goed gevolgd helaas :(

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...