The Outlaw Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Geplaatst: 1 januari 2005 nee die staat op het land*gelukkig* wolfen kunnen niet zwemmen :lol: *o wat zeg je deze wel?* Reageren
-Niels- Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 DBZ natuurlijk! A - Team, Knight rider(turbo boost :lol: ) en Dukes of hazzard! Allemaal coole serie's!! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Er komt een Film over Miami Vice, ik kijk de bandjes van deze film eindeloos grijs, Miami Vice B) dat mis ik, helaas zijn er geen series die kunnen tippen aan deze Reageren
arnie Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 ik kijk vaak southpark, vind ik wel leuk eerst keek ik ook niki dat kwam er voor maar nu niet meer Ik vond south park ook zalig, elke zaterdag keek ik. Mijn favo personage was kenny, omdat hij altijd dood ging :lol: Reageren
Michiel23 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) waar ik naar keek?!!the A - team, en Knight rider natuurlijk die mocht ik niet missen, geweldig die series Das echt verekte jammer! The a-team dat was altijd een prachtig programma en een Serie(Ik weet niet meer de naam) maar die vent was een premiejager en zijn vrouw was vermoord :ph34r: en de Police dacht dat hij de moord op zijn geweten had en ging hij op de vlucht! B) Op zijn Harley davis deed hij zich voor als een premiejager en zocht naar de moordenaar! Zijn partner was Boby Sikskiller herinner ik me nog vaag. Maar iedergeval was een mooie serie om V8 (Toen was het V8 nu veronica) mzzl :rolleyes: Bewerkt: 12 februari 2005 door Gta cool man Reageren
*M*slipknot2 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 nou, goeie vraag ff denken ik had zoveel goeie programma's maar er komen er heel veel niet meer maar ik had eigelijk 2 grote toppers 1: The A-team 2: Night rider Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 Knight Rider The A Team Dukes of Hazzard Ow Mensen. Freek Reageren
Ken-D Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) The A team. Geef nooit op(Dat was echt ownage) Die tekenfilmserie met Hulk Hogan(Ja die professionele worstelaar). Cool spot tekenfilm En Mario Bros(Do the Mario!!! :lol:) waar ik naar keek?!!the A - team, en Knight rider natuurlijk die mocht ik niet missen, geweldig die series [QOUTE]Das echt verekte jammer! The a-team dat was altijd een prachtig programma en een Serie(Ik weet niet meer de naam) maar die vent was een premiejager en zijn vrouw was vermoord :ph34r: en de Police dacht dat hij de moord op zijn geweten had en ging hij op de vlucht! B) Op zijn Harley davis deed hij zich voor als een premiejager en zocht naar de moordenaar! Zijn partner was Boby Sikskiller herinner ik me nog vaag. Maar iedergeval was een mooie serie om V8 (Toen was het V8 nu veronica) mzzl :rolleyes: Die serie heette Renegade Bewerkt: 13 februari 2005 door Postaldude Reageren
Pete-R Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Uhm, Pokemon is nog altijd veel beter geweest dan Dragonball Z Maar ik vind op dit moment vooral van die serie's op MTV wel leuk zoals Viva la Bam en eerst Jackass Jackass is ook bijna nooit meer toch? En anders zijn het altijd hh :S Nee, Jackass is er niet mee gestopt, omdat teveel mensen het na gingen doen. De Jackass leden moesten minder erge stunts doen en dat vond Jonny Knockville niet bij Jackass passen. Hij is toen uit Jackass gestapt en zo is heel Jackass uit elkaar gevallen. Bam Margera is toen een eigen show begonnen genaamd: Viva la Bam. Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Nu is er Dirty Sanchez... Ik lig altijd helemaal dubbel om dat programma, al die rnazige stunts enzo echt grappig :lol: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Nee, Jackass is er niet mee gestopt, omdat teveel mensen het na gingen doen. Dan vindt ik dat dat gewoon eigen risico is als je Jackass na gaat doen. Het was idd een erg leuke film. En ik heb het zelf een paar jaar geleden ook nagedaan :lol: We hebben het toen ook op film vast gelegt. Maar ik vindt het wel jammer dat het er niet meer op is. Reageren
Esther Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 Ik keek vroeger altijd Maggayver (weet ff niet meer hoe je dat schrijft), vond het altijd erg interessant hoe die al die dingen oploste die gewoon in mijn ogen niet opgelost konden worden! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Geplaatst: 14 februari 2005 ja ik keek er ook wel eens naar net als stargate en de pretender maar Macgyve heb ik niet zo goed gevolgd helaas Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ik vind the a - team ook wel cool maar dat komt tog niet weer Reageren
jethro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Ik weet niet zeker of dat nog op tv komt maar :ph34r: DE GROTE BEURT :ph34r: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.