BrokenTable Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Ik weet niet zeker of dat nog op tv komt maar :ph34r: DE GROTE BEURT :ph34r: Dat is van de vrijdag naar de maandag gegaan. Veronica is lekker aan het schuiven de laatste tijd... Brainiac (2x op maandag geweest) was wel leuk, maar waar dat nou weer heen is gegaan... Favo TV programma: The Shield (momenteel op vrijdagavond, Net-5 dacht ik) Loopt ook een draadje over op het forum. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Mwah de grote beurt vidn ik niet zo'n geslaagd tv programma laat ze dat maar lekker voor MTV houden! mijn programma dat nu op de buis is heet HUnter, mooi serie van de jaren 70 begin 80 Reageren
Death333 Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) DBZ was vet cooooooool vet jmmr dat het eraf is '' sniff sniff '' haha ging ook altijd meevechten tegen fantasie tegenstanders haha vet lachuh :lol: Bewerkt: 22 maart 2005 door DEATH333 Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 het eiland op tv1 in belgie maar misschien kennen jullie dat niet in nederland Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.