OG Loco Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ik liep op een plek in Los Santos, en ineens kreeg ik een sterren wanted level. Op de kaart is met de rode punt de plek aangegeven. Weet iemand waarom ik daar niet mag lopen? Liep ik op het gras? Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) Wist je dat niet? Je mag daar inderdaad niet op het gras lopen. Nee grapje, je krijgt daar een 3 star wanted level omdat daar een politiebureau is. Wanneer je er binnen in komt (met wapens), of soms te dicht in de buurt krijg je een 3 sterren. Daar komt het dus door Het politiebureau is trouwens niet precies op dat stipje, maar iets meer naar rechts op die kaart, hij zit eigenlijk precies tegen de snelweg. Je kunt dus wel gewoon zonder wapens binnen lopen daar. Bewerkt: 11 juni 2007 door Typhoon Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Achter het politiebureau, dus onder de snelweg, is er nog het parkeerterrein v/d politie. Daar kun je op het eerste gezicht gewoon rondwandelen maar schijn bedriegt, als je daar loopt krijg je ook 3 sterren maar het duurt vaak een x aantal seconden voordat die verschijnen, hierdoor lijkt er eerst niets aan de hand en heb je daarna op eens 3 sterren aan je broek hangen. Het schijnt dat je daar in een politieauto wel ongestoord kan komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.