Jump to content

Google Adwords/Adsense

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

ik zou graag Google Adsense/Adwords op mijn site willen plaatsen. Maar hiervoor heb ik nog een aantal vragen waarop ik graag antwoord zou willen.

• Kost het geld? Zo ja hoeveel en wanneer?
  • Is het een goede manier om bekend te worden?
  • Ik heb gehoord dat je geld krijgt per klik, hoeveel is dit?
  • Zijn er belangrijke voorwaarden?

Deze vragen wilde ik graag weten, als iemand het antwoord weet ik hoor ik het graag. :)

Met de zoekfunctie heb ik niets nuttigs kunnen vinden op mijn vragen, mijn excuses als het gewoon te vinden is. En de informatie bij Google zelf begrijp ik niet helemaal. :puh:

Bewerkt: door X-Qyeh
Geplaatst:
Hallo,

ik zou graag Google Adsense/Adwords op mijn site willen plaatsen. Maar hiervoor heb ik nog een aantal vragen waarop ik graag antwoord zou willen.

Adsense is iets anders dan Adwords. Adsense is reclame dat op je website wordt geplaatst van andere websites, waarvoor jij geld krijgt. Bij Adwords zit jouw site in zo'n reclameblok.
    Kost het geld? Zo ja hoeveel en wanneer?
    Nee, Adsense levert jou juist geld op. Voor elke klik op zo'n link in het reclameblok, krijg jij een klein bedrag. Adwords kost wel geld, hoeveel hangt er vanaf hoe vaak er op je advertentie wordt geklikt.
    Is het een goede manier om bekend te worden?
    Bij Adsense totaal niet, bij Adwords niet echt. Bijna niemand kijkt er naar en probeert het te vermijden. Tevens zit je in een database met duizenden andere sites.
    Ik heb gehoord dat je geld krijgt per klik, hoeveel is dit?
    Adwords: je krijgt geen geld. Adsense: dat hangt van een aantal dingen af. Welke kan je lezen op de site van Adsense.
    Zijn er belangrijke voorwaarden?
    Benodigdheden: een accountje bij Adwords of Adsense, een site en een bankrekening.

Deze vragen wilde ik graag weten, als iemand het antwoord weet ik hoor ik het graag. :)

Met de zoekfunctie heb ik niets nuttigs kunnen vinden op mijn vragen, mijn excuses als het gewoon te vinden is. En de informatie bij Google zelf begrijp ik niet helemaal. :puh:

Websites: Adwords en Adsense

Heel erg bedankt voor je hulp..!

Watvoor zin heeft het dan eigenlijk om Adwords te plaatsen als je bijna geen kans hebt om bekend te worden? Maar als je nou net een site begint is het dan handig om Adsense te plaatsen?

Zo nee, wanneer zou ik dan Adsense moeten plaatsen?

Geplaatst:

En nog iets belangrijks je moet 18 jaar of ouder zijn. :clown:

Of toestemming van je ouders op je ouders rekening.

Geplaatst:

Denk dan maar even dat ik toestemming heb of ouder ben als 18 jaar. :engel::puh:

Nu wil ik er alleen nog maar meer over weten en misschien als het me dan wel aanspreekt komt het geval met 18+ of toestemming.. :puh:

Even ter verduidelijking: Adwords plaats je niet op een site. Bij Adwords met je je aan, maak je een leuke, kleine tekstadvertentie, die in een Adsense-reclamebalk kan komen te staan. Zo'n Adsense-reclamebalk kan je dan op je site plaatsen, maar het heeft dan geen zin dat daar dan jouw site op staat. Die komt te staan in Adsense-reclamebalken op andere websites ;)

Tevens, Denk dan maar even dat ik toestemming heb of ouder ben als 18 jaar, in dat geval zou je ook wel de tekst op Google begrijpen :7

Bewerkt: door Thundercover

Bedankt voor je hulp, ik begrijp het helemaal.

BTW, de link die in m'n handtekening stond is niet mijn site.. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
    Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
    • Create New...