nizar555 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Gisteren ging ik wat oude games op mijn computer installeren en de leukste was swat 3 Maar toen hij klaar was ging ik swat 3 spelen En toen kwam er dit DirectX Error DDERR_GENERIC Ik heb zowat alles geprobeerd Ik heb directX geinstalleerd Opnieuw ik heb swat 3 als 4 keer opnieuw geinstalleerd Gewoon op internet me zelf rot gezocht IK wil heel graag swat 3 spelen Weet iemand wat die error is EN kan iemand me helpen Wie me helpt ben ik zeer dankbaar Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Gisteren ging ik wat oude games op mijn computer installerenen de leukste was swat 3 Maar toen hij klaar was ging ik swat 3 spelen En toen kwam er dit DirectX Error DDERR_GENERIC Ik heb zowat alles geprobeerd Ik heb directX geinstalleerd Opnieuw ik heb swat 3 als 4 keer opnieuw geinstalleerd Gewoon op internet me zelf rot gezocht IK wil heel graag swat 3 spelen Weet iemand wat die error is EN kan iemand me helpen Wie me helpt ben ik zeer dankbaar Ik heb ergens gelezen dat je dan de verkeerde codec hebt om de introfilmpjes af te spelen, daarom moet je even proberen deze te downloaden. Reageren
nizar555 Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Gisteren ging ik wat oude games op mijn computer installerenen de leukste was swat 3 Maar toen hij klaar was ging ik swat 3 spelen En toen kwam er dit DirectX Error DDERR_GENERIC Ik heb zowat alles geprobeerd Ik heb directX geinstalleerd Opnieuw ik heb swat 3 als 4 keer opnieuw geinstalleerd Gewoon op internet me zelf rot gezocht IK wil heel graag swat 3 spelen Weet iemand wat die error is EN kan iemand me helpen Wie me helpt ben ik zeer dankbaar Ik heb ergens gelezen dat je dan de verkeerde codec hebt om de introfilmpjes af te spelen, daarom moet je even proberen deze te downloaden. Die heb ik ook al geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.