Jump to content

Handgemaakte IV sig!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb iets verzonnen! een handgemaakte sig!

Hier is ie:

handgemaakteivsigrz1.jpg

Dat oranje en dat rode heb ik met Paint gemaakt!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zie het! ff veranderen!

Had het niet eens gezien!.

V2:

handgemaakteivsigiy9.jpg

Bewerkt: door Mister.X
Geplaatst:

FONT.png Lettertype: 9,33333333333333

• Plaatsing: 10
  • Face: 10
  • Kleur: 8

RENDER.png Render: 8

• Plaatsing: 9
  • Mooiheid: 8
  • Ingeblend: 7

BORDER.png Border: 9

• Stijl: 10
  • Dikte: 8

COLOR.png Kleur: 7

• Stijl: 7
  • Verdeling: 7

BACKGRND.png Achtergrond: 7

EFFECTS.png Effecten: 7

OTHERS.png Overige: 8

BNSPNTS.png Bonuspunten: 7

COMMENTS.png Commentaar:

Ik vind deze sig een beetje simpel, maar hij is ook weer mooi handgemaakt. Ook vind ik de border niet echt mooi omdat hij een beetje 'fladderig' is. Maar voor de rest is hij wel mooi.

TOTAAL: 7,791667

Aantal sterren & Rank: 4stars.PNGRANK4.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden.

Geplaatst:

Ik ben zelf geen tekenwonder, helemaal niet. Maar van dit tekenwerkje krijg ik het niet warm of koud. Hij is vrij kaal, gewoon een witte achtergrond, weinig kleuren en scheve lijnen. Zoveel werk is het toch niet om ze met een liniaal/geodriehoek te trekken? Daardoor ziet alles er heel slecht uit, 'MisterX' staat schots en scheef, evenals die lijn eronder. Een leuk idee, maar doe wel wat voor de uitwerking. ;)

Geplaatst:
Ik ben zelf geen tekenwonder, helemaal niet. Maar van dit tekenwerkje krijg ik het niet warm of koud. Hij is vrij kaal, gewoon een witte achtergrond, weinig kleuren en scheve lijnen. Zoveel werk is het toch niet om ze met een liniaal/geodriehoek te trekken? Daardoor ziet alles er heel slecht uit, 'MisterX' staat schots en scheef, evenals die lijn eronder. Een leuk idee, maar doe wel wat voor de uitwerking. ;)

Het was maar een idee om het te doen dus.. En het is pas het begin van het grote werk :puh:

Geplaatst:

Leuk, maar vind hem niet zo mooi getekent, niet recht. Niet veel detail! Ik zou nog wa tmeer oefenen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...