Mister.X Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ik heb iets verzonnen! een handgemaakte sig! Hier is ie: Dat oranje en dat rode heb ik met Paint gemaakt! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Begint er op te lijken. KUTGW Reageren
-IV- Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 De 'G' lijkt wat te hard op een S vind ik Reageren
Mister.X Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) Ik zie het! ff veranderen! Had het niet eens gezien!. V2: Bewerkt: 11 juni 2007 door Mister.X Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Lettertype: 9,33333333333333 Plaatsing: 10 Face: 10 Kleur: 8 Render: 8 Plaatsing: 9 Mooiheid: 8 Ingeblend: 7 Border: 9 Stijl: 10 Dikte: 8 Kleur: 7 Stijl: 7 Verdeling: 7 Achtergrond: 7 Effecten: 7 Overige: 8 Bonuspunten: 7 Commentaar: Ik vind deze sig een beetje simpel, maar hij is ook weer mooi handgemaakt. Ook vind ik de border niet echt mooi omdat hij een beetje 'fladderig' is. Maar voor de rest is hij wel mooi. TOTAAL: 7,791667 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
SamShine Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ik ben zelf geen tekenwonder, helemaal niet. Maar van dit tekenwerkje krijg ik het niet warm of koud. Hij is vrij kaal, gewoon een witte achtergrond, weinig kleuren en scheve lijnen. Zoveel werk is het toch niet om ze met een liniaal/geodriehoek te trekken? Daardoor ziet alles er heel slecht uit, 'MisterX' staat schots en scheef, evenals die lijn eronder. Een leuk idee, maar doe wel wat voor de uitwerking. Reageren
Mister.X Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Ik ben zelf geen tekenwonder, helemaal niet. Maar van dit tekenwerkje krijg ik het niet warm of koud. Hij is vrij kaal, gewoon een witte achtergrond, weinig kleuren en scheve lijnen. Zoveel werk is het toch niet om ze met een liniaal/geodriehoek te trekken? Daardoor ziet alles er heel slecht uit, 'MisterX' staat schots en scheef, evenals die lijn eronder. Een leuk idee, maar doe wel wat voor de uitwerking. Het was maar een idee om het te doen dus.. En het is pas het begin van het grote werk Reageren
Rivel Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 Leuk, maar vind hem niet zo mooi getekent, niet recht. Niet veel detail! Ik zou nog wa tmeer oefenen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.