Jump to content

Explosie op de Mount Chiliad


Lennert

Recommended Posts

Toen ik met mijn jetpack op weg was naar de top van de mount chiliad zag ik opeens een (kleine) explosie voor mij. Ik heb hier geen screen van maar ik ga er een maken zo gauw ik die explosie nog eens zie.

Hier is al een kaart met de plaats waar ik de explosie zag.

explosie6xs.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lennert

    5

  • Tupac A. Shakur

    4

  • beanzz

    4

  • Master-mind

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toen ik met mijn jetpack op weg was naar de top van de mount chiliad zag ik opeens een (kleine) explosie voor mij. Ik heb hier geen screen van maar ik ga er een maken zo gauw ik die explosie nog eens zie.

Hier is al een kaart met de plaats waar ik de explosie zag.

explosie6xs.jpg

ik zag gister een spuitende warm water bron in de woestijn van san fierro weet niet de precieze locatie meer <_<

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag gister een spuitende warm water bron in de woestijn van san fierro weet niet de precieze locatie meer

doe niet zo stom,

die explosie was een neerstortend "oorlogs" vliegtuigje

dit gebeurt vaker bij Mount C

dit kan ook in andere delen van het spel gebeuren,

Link to comment
Delen op andere websites

doe niet zo stom,

die explosie was een neerstortend "oorlogs" vliegtuigje

dit gebeurt vaker bij Mount C

dit kan ook in andere delen van het spel gebeuren,

Ik schreef toch KLEINE EXPLOSIE. En je ziet anders het vliegtuig ook nog liggen. Ik zag dus niets liggen, er was gewoon een kleine explosie. Heel zeker dus geen oorlogs vliegtuig.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag gister een spuitende warm water bron in de woestijn van san fierro weet niet de precieze locatie meer

doe niet zo stom,

Hij kan dat echt gezien hebben hoor :-)

(al is het lastig om te bepalen of het warm of koud is :-) )

post-19-1102790108.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb tot nu toe alleen vallande vliegtuig gezien bij mounth chilliad en in san fierro kan ik idd geen woustijn gezien hebben, en bij mounth chilliead heb je daar geen snel weg want daar staat die rode stip op-het is vaak zo dat er op eens auto's op elkaar vallen, botsen-misschien was dat het maar dan zag je wel die brandende auto wel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag gister een spuitende warm water bron in de woestijn van san fierro weet niet de precieze locatie meer

doe niet zo stom,

Hij kan dat echt gezien hebben hoor :-)

(al is het lastig om te bepalen of het warm of koud is :-) )

doe maar heat vission goggles op dan zie je of het warm is

ik heb al gekeken en hij was echt warm

geloof je me niet :o

hahaahha

duuuuuh ooit van een koude geiser gehoord :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er net ook even gaan kijken, maar niks gezien. Wat ik wel hebt gezien is zo'n soort kleine mountain bike baan.

ja klopt helemaal, ik reed er over, ik sprong van de berg af met me motor en toen landen ik en viel weer en lande weer en kwam op zo'n baan ging gelijk op rijden en zag later een qwat staan toen ging ik daar mee rijden vet leuk baan trouwens en toen zag ik die vliegtuig tussen de bomen vallen maar had daar niet echt veel interesse voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb tot nu toe alleen vallande vliegtuig gezien bij mounth chilliad en in san fierro kan ik idd geen woustijn gezien hebben, en bij mounth chilliead heb je daar geen snel weg want daar staat die rode stip op-het is vaak zo dat er op eens auto's op elkaar vallen, botsen-misschien was dat het maar dan zag je wel die brandende auto wel.

Op een snelweg zie je wel vaak auto's op elkaar botsen maar dan staan ze (bij mij) nooit in vuur. En het was echt iets dat ontplofte.

Link to comment
Delen op andere websites

doe maar heat vission goggles op dan zie je of het warm is

ik heb al gekeken en hij was echt warm

geloof je me niet :o

hahaahha

duuuuuh ooit van een koude geiser gehoord :lol:

Wat brengt jouw op het idee dan ik je niet geloof? Heb ik zoiets gepost? Iemand post een opmerking over die geiser en ik zet het plaatje erbij dat hij zeker bestaat in het spel.

Met de HVG kun je idd de temp. zien, had ik niet aan gedacht!

En ja, ik heb idd van een koude geiser gehoord. Er is er oa. 1 in Wallendorn, Duitsland. Hier een andere. Temperatuur is tussen de 14 en 18 graden en dat vind ik koud voor een geiser, sorry :lol:

@Lennert: kun je een screen maken van waar je het zag. Door het hoogteverschil is het best een stuk berg om in de gaten te houden :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik met mijn jetpack op weg was naar de top van de mount chiliad zag ik opeens een (kleine) explosie voor mij. Ik heb hier geen screen van maar ik ga er een maken zo gauw ik die explosie nog eens zie.

Hier is al een kaart met de plaats waar ik de explosie zag.

explosie6xs.jpg

Die heb ik ook gezien, bij mij was het zo'n klein vliegtuigje. Die stort daar heel vaak neer. Ik heb hem ook een keer boven op mijn kop gehad. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...