Jump to content

Explosie op de Mount Chiliad


Lennert

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lennert

    5

  • Tupac A. Shakur

    4

  • beanzz

    4

  • Master-mind

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die heb ik ook gezien, bij mij was het zo'n klein vliegtuigje. Die stort daar heel vaak neer. Ik heb hem ook een keer boven op mijn kop gehad.  :puh:

Klein vliegtuigje? Dat zie je dan toch zo liggen.

@BrokenTable: Ik kan een screen maken van waar het gebeurde en misschien ook van de explosie.

weet je..Kan et zijn dat als je op dat kaartje kijkt van mount chiliad dat je dan een soort figuurtje ziet van wegen?

Het lijkt wel op een spook. Die twee groene plekjes zijn de ogen :)

Bewerkt: door Lennert
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er net ook even gaan kijken, maar niks gezien. Wat ik wel hebt gezien is zo'n soort kleine mountain bike baan.

ja klopt helemaal, ik reed er over, ik sprong van de berg af met me motor en toen landen ik en viel weer en lande weer en kwam op zo'n baan ging gelijk op rijden en zag later een qwat staan toen ging ik daar mee rijden vet leuk baan trouwens en toen zag ik die vliegtuig tussen de bomen vallen maar had daar niet echt veel interesse voor.

en waar is die baan dan?? wil ik wel ff weten.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

doe maar heat vission goggles op dan zie je of het warm is

ik heb al gekeken en hij was echt warm

geloof je me niet :o

hahaahha

duuuuuh ooit van een koude geiser gehoord :lol:

Wat brengt jouw op het idee dan ik je niet geloof? Heb ik zoiets gepost? Iemand post een opmerking over die geiser en ik zet het plaatje erbij dat hij zeker bestaat in het spel.

Met de HVG kun je idd de temp. zien, had ik niet aan gedacht!

En ja, ik heb idd van een koude geiser gehoord. Er is er oa. 1 in Wallendorn, Duitsland. Hier een andere. Temperatuur is tussen de 14 en 18 graden en dat vind ik koud voor een geiser, sorry :lol:

@Lennert: kun je een screen maken van waar je het zag. Door het hoogteverschil is het best een stuk berg om in de gaten te houden :-(

was maar geintje hoor!!! :huh: ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die loopt bijna over de hele Mount Chiliad. Of ga helemaal vanonder aan de berg staan en daar is de finish. Of doe mee aan de mount chiliad challenge dan zie je het baantje ook.

neej maar ze bedoelen d8 ik iets anders... want bij de mount chilliad staat toch ook geen quad??

Link to comment
Delen op andere websites

Die loopt bijna over de hele Mount Chiliad. Of ga helemaal vanonder aan de berg staan en daar is de finish. Of doe mee aan de mount chiliad challenge dan zie je het baantje ook.

neej maar ze bedoelen d8 ik iets anders... want bij de mount chilliad staat toch ook geen quad??

Er moet wel ergens een quad staan op de MT Chilliad, ik ben er een keer 1 tegengekomen hoor. Heb die die lange houten 'brug' op de MT Chilliad al eens gezien, daar staat een quad bij. Ergens halverwege is dat, een hele lange houten brug of loopplank of zoiets is dat en aan het begin daarvan staat een quad.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

autogtasakaart6du.th.jpg

ik was met gevechtsheli naast de no fly zone de R3 missie aan het doen

toen ik weer op R3 drukte op te stoppen zag ik een KLEINE EXPLOSIE(geen vliegtuig,geen ontplovende auto)het leek op een granaad explosie in het zand

je zag bij de explosie geen vuur of zwarte rook,het was alleen opstuivend zand door de explosie,op de plek van de explosie was NIX te zien

nadat ik gekeken had of er daar wat te zien was ben ik de hydra gaan pakken op het vliegveld,

ik begon bij de hangaar met opstijgen aan het einde van deopstijg/landingsbaan heb je links een paar houte huizen staan(daar schuin links achter bij de bergen) en daar zag ik de KLEIN EXPLOSIE in het zand weer.

ik heb er geen foto van kunnen maken want als je het ziet ben je al te laat <_<

de plekke van de explosies zijn in het BLAUW aangegeven

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

doe niet zo stom,

die explosie was een neerstortend "oorlogs" vliegtuigje

dit gebeurt vaker bij Mount C

dit kan ook in andere delen van het spel gebeuren,

Ik schreef toch KLEINE EXPLOSIE. En je ziet anders het vliegtuig ook nog liggen. Ik zag dus niets liggen, er was gewoon een kleine explosie. Heel zeker dus geen oorlogs vliegtuig.

hij kan toch van de berg afgefallen zijn :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

mischien zijn het die raketen die je achter je aan krijgt als je boven die no-fly zone vliegt...

nope dat was het niet de explosie die ik zag ziet er anders uit dan de explosie van de raketten van de patriot of de hydra.

@ supersjaak

ten eerste er was geen ander vliegtuig in de buurt

ten tweede:als er een vliegtuig was dan hat je een zwarte rookwolk gezien moeten hebben en dat was er dus niet.

OFFTOPIC:kom niet met onnodige post misschien was het een vliegtuig of racket

daar hebben we nix aan <_<

ONTOPIC:voor de duidelijkheid er was geen vliegtuig/heli of een racket

het was een kleine explosie iets van een granaat of dinamiet

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...