bouncefm Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 de kleine explosie's zullen wel mensen wezen mischien zijn het mensen met een hitte zoekende raket ofzo die willen schieten op je :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 tuurlijk midden op de mounth cillead waar geen weg loopt. en er lopen geen mensen met hittezoekende raketten. ook niet als je die code hebt ingevoerd dat mensen wapens hebben (bij mij tenminste) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 de kleine explosie's zullen wel mensen wezenmischien zijn het mensen met een hitte zoekende raket ofzo die willen schieten op je :huh: als je goed hat gelezen had je gezien dat je geweten dat het GEEN RAKET was. <_< BEGRIJPEND LEZEN DAT HOOR JE OP SCHOOL TE LEREN!!!!!!!!! OF KOOP EEN LEESBRIL!! geef een bevestiging ofzo dat je het ook hebt gezien. maar kom niet met de onnodige zinloze domme post misschien is het dit of dat :angry: VOOR DE LAATSTE X VOOR DE MENSEN DIE NIET KUNNEN LEZEN -geen raket -geen vliegtuig -geen mensen met hittezoekende raketen het was een explosie van zand misschien heb je het een x op tv gezien,hoe het leger een bom uit WW2 liet ontploven op een bouwterrein,daar hadden ze de bom ingegraven in het zand en BOOOOM een explosie met alleen ZAND. kom niet met post dat heb ik wel/niet op tv gezien. als je het op tv hebt gezien,z'n explosie zag ik nou in GTA SA EDIT:sorry caps lock Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 een trekpleister voor mensen die via een mooie manier willen sterven vliegtuig+ mannetje zonder zelfrespect+ een grote berg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maev Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 (bewerkt) dat zal vast wel zo'n mini vliegtuigje zijn <_< en tupac speciaal voor jou: misschien was het wel een militaire oefening :lol: Bewerkt: 18 januari 2005 door Maev Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 een minivliegtuig ja tuurlijk <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 ik was met gevechtsheli naast de no fly zone de R3 missie aan het doen toen ik weer op R3 drukte op te stoppen zag ik een KLEINE EXPLOSIE(geen vliegtuig,geen ontplovende auto)het leek op een granaad explosie in het zand je zag bij de explosie geen vuur of zwarte rook,het was alleen opstuivend zand door de explosie,op de plek van de explosie was NIX te zien nadat ik gekeken had of er daar wat te zien was ben ik de hydra gaan pakken op het vliegveld, ik begon bij de hangaar met opstijgen aan het einde van deopstijg/landingsbaan heb je links een paar houte huizen staan(daar schuin links achter bij de bergen) en daar zag ik de KLEIN EXPLOSIE in het zand weer. ik heb er geen foto van kunnen maken want als je het ziet ben je al te laat <_< de plekke van de explosies zijn in het BLAUW aangegeven Volgens mij is dat omdat je 5* sterren hebt. Dan komt er zo plots een paar auto's van de FBI langs om je neer te knallen ook kan het zijn dat je juist de start van een Rocket zag... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 (bewerkt) Volgens mij is dat omdat je 5* sterren hebt.Dan komt er zo plots een paar auto's van de FBI langs om je neer te knallen ook kan het zijn dat je juist de start van een Rocket zag... hoe kan dat nu je kan alleen maar zelf rockets af vuren. Bewerkt: 18 januari 2005 door juul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 wat het ook was ik heb het niet gezien vast een heel normale explosie of niet eens een explosie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 hoe kan dat nu je kan alleen maar zelf rockets af vuren Euh bij de No-Fly zone worden er rockets op je afgeschoten als je erboven vliegt, + je krijgt 5 sterren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 ja maar dat is het dus niet want die rakketen komen niet bij de mount chilihad en dat zei diegene die rakketen zijn het dus NIET Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.