Jump to content

Hoe? kan iemand mij helpen A.U.B


Mesut1990

Recommended Posts

Ik heb een auto (Bmw M3) in het spel gezet met het img tool maar ik kan de auto niet vinden kan iemand mij helpen?? :-(

Het is eerst belangrijk dat je weet welk voertuig je vervangen hebt, want dan kun je de vindplaats achterhalen. Heb je bijvoorbeeld de 'Cheetah' vervangen, dan moet je zoeken naar de vindplaats voor de 'Cheetah'. Als je weet welk voertuig je hebt vervangen kun je met onder andere deze pagina de vindplaats achterhalen of anders hier even vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehmm ik had deluxo vervangen waar kan ik dat vinden??

De deluxo krijg je meen ik pas als je een bepaalde lijst van de importlijst van Sunshine Garage hebt voltooid. Je moet dus eerst die lijst voltooien om de auto te krijgen. Overigens spawnt de Deluxo dan gewoon in de garage van SunShine. Als je daar geen zin aanhebt, dan kun je een garage of een carspawner geruiken om hem te laten spawnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehmm ik had deluxo vervangen waar kan ik dat vinden??

De deluxo krijg je meen ik pas als je een bepaalde lijst van de importlijst van Sunshine Garage hebt voltooid. Je moet dus eerst die lijst voltooien om de auto te krijgen. Overigens spawnt de Deluxo dan gewoon in de garage van SunShine. Als je daar geen zin aanhebt, dan kun je een garage of een carspawner geruiken om hem te laten spawnen.

Bedankt hij doet het Thanxx :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...