Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik had een half jaar geleden ofzo een wheel pack ergens gezien die man had er meer hij had er 3 als het goed is en hij had velgen erin die waren 3d mod ofzo die moest jezelf omzetten om in gta te zetten maar ik kan die wheel pack maar niet weer vinden hij had de naam met iets van disck of disc of disk ofzo als jullie die kunnen vinden kunnen jullie die link dan hier plaatsen ajseblieft :D

Geplaatst: (bewerkt)

Fijn dat er leestekens worden gebruikt zo af en toe. ;) Ook fijn dat de site Google ooit online is gezet. Waarschijnlijk zal die hier wel tussen staan hè:

Google Search "wheels mod"...

Over welke GTA hebben we het eigenlijk? Dat zoekt net wat specifieker.

edit: ik zeg alleen dat het fijn is als ze gebruikt worden. ik maak Crazy-GTA verder helemaal geen verwijten hoor. :puh:

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Fijn dat er leestekens worden gebruikt zo af en toe. Ook fijn dat de site Google ooit online is gezet. Waarschijnlijk zal die hier wel tussen staan hè:

Google Search "wheels mod"...

Over welke GTA hebben we het eigenlijk? Dat zoekt net wat specifieker.

Sommige personen gebruiken de leestekens, en sommige ook niet. Het is niet aan jou om te bepalen wie het wel en niet moet doen. ;) Het is natuurlijk wel beter en vlotter om te lezen met leestekens. Maar sommige houden daar gewoon geen rekening mee. Dus het zou fijn zijn, als je zulke commentaar in het vervolg gewoon achterwege laat.

Ik heb ook al gezocht op bekende GTA sites, maar ik heb nog niks gevonden, althans toch niet door een maker die 'disk' of iets dat erop lijkt heet.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb overal al gezocht google yahoo overal maar kon niet vinden en het is voor gta sa

Oja en in die wheel pack zitten van die echte velgen die van mercedes amg velgen bmw m5 velgen en anderen

Bewerkt: door Crazy-GTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...