Crazy-GTA Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Hey ik had een half jaar geleden ofzo een wheel pack ergens gezien die man had er meer hij had er 3 als het goed is en hij had velgen erin die waren 3d mod ofzo die moest jezelf omzetten om in gta te zetten maar ik kan die wheel pack maar niet weer vinden hij had de naam met iets van disck of disc of disk ofzo als jullie die kunnen vinden kunnen jullie die link dan hier plaatsen ajseblieft Reageren
K.O. Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) Fijn dat er leestekens worden gebruikt zo af en toe. Ook fijn dat de site Google ooit online is gezet. Waarschijnlijk zal die hier wel tussen staan hè: Google Search "wheels mod"... Over welke GTA hebben we het eigenlijk? Dat zoekt net wat specifieker. edit: ik zeg alleen dat het fijn is als ze gebruikt worden. ik maak Crazy-GTA verder helemaal geen verwijten hoor. Bewerkt: 12 juni 2007 door K.O. Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Fijn dat er leestekens worden gebruikt zo af en toe. Ook fijn dat de site Google ooit online is gezet. Waarschijnlijk zal die hier wel tussen staan hè:Google Search "wheels mod"... Over welke GTA hebben we het eigenlijk? Dat zoekt net wat specifieker. Sommige personen gebruiken de leestekens, en sommige ook niet. Het is niet aan jou om te bepalen wie het wel en niet moet doen. Het is natuurlijk wel beter en vlotter om te lezen met leestekens. Maar sommige houden daar gewoon geen rekening mee. Dus het zou fijn zijn, als je zulke commentaar in het vervolg gewoon achterwege laat. Ik heb ook al gezocht op bekende GTA sites, maar ik heb nog niks gevonden, althans toch niet door een maker die 'disk' of iets dat erop lijkt heet. Reageren
Teraku Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Ik weet wel waar: kijk een goed op Deze site. Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2007 (bewerkt) Ik heb overal al gezocht google yahoo overal maar kon niet vinden en het is voor gta sa Oja en in die wheel pack zitten van die echte velgen die van mercedes amg velgen bmw m5 velgen en anderen Bewerkt: 14 juni 2007 door Crazy-GTA Reageren
Teraku Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Oeps, die link die ik je toen had gegeven was geen link naar de grote filelijst, Dit is hem wel. Zoek gewoon naar Ducati Wheel Pack. Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 nee niet ducati die heb ik al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.