Rikash Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Hallo allemaal, mijn tutorialdagen op Photoshop CS3 zijn om, weet iemand misschien een code voor Cs3, of een ander programma? of anders een code voor Cs2. Bij voorbaat bedankt.
-Matthijs- Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) Hallo allemaal, mijn tutorialdagen op Photoshop CS3 zijn om, weet iemand misschien een code voor Cs3, of een ander programma? of anders een code voor Cs2.Bij voorbaat bedankt. Met codes en serials rondstrooien mag hier niet op het forum, puur omdat het illegaal is. Als je trail van 30 dagen om is, dan is het ook echt gedaan tenzij je hem natuurlijk koopt. (Steeds weer een nieuwe trial downloaden helpt dus niet.) Eventueel gebruik van serials, codes, cracks en/of andere progamma's zijn illegaal. Je kan overigens wel een ander progamma gebruiken, namelijk Ultimatepaint of GIMP. Mocht je geïnteresseerd zijn om hem te kopen, dan raad ik je aan ergens op Bol te kijken. Bewerkt: 11 juni 2007 door -Matthijs-
Rikash Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) Gimp en Ultimatepaint zijn vast en zeker ook van die programma's die je mot kopen Of paas me dan ff een forum waar je met codes mag "rondstrooien" Bewerkt: 11 juni 2007 door Rikash
.Levi. Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Gimp en Ultimatepaint zijn vast en zeker ook van die programma's die je mot kopenOf paas me dan ff een forum waar je met codes mag "rondstrooien" GTAForum regel: Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Dus wij geven geen links naar andere forums waar ze je daar wel mee gaan helpen. Topic locked.
Recommended Posts