Jump to content

WEP sleutel te weten komen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kom ik aan de WEP sleutel van het draadloos netwerk? Ik wil namelijk met m'n PSP op internet, maar dan moet ik de WEP sleutel ingeven. Dus, hoe vind ik die?

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe kom ik aan de WEP sleutel van het draadloos netwerk? Ik wil namelijk met m'n PSP op internet, maar dan moet ik de WEP sleutel ingeven. Dus, hoe vind ik die?

Ik neem aan dat je toestemming hebt om die key te achterhalen.

Zo ja is het uiteraard legaal.

Dus hier een linkje voor een programma die dat doet: klik

OF kijk gwn op je acces point of log op je acces point in en kijk daar

Bewerkt: door timmieboy12
Geplaatst:
Natuurlijk heb ik daar toestemming voor! Het SSID staat hier in huis en is eigendom van m'n vader.

Dan zal je het gewoon aan je vader moeten vragen he!

Het kan alleen je achternaam zijn, als je de WEP-sleutel hebt verandert. Een WEP-sleutel is namelijk altijd cijfers en letters ;) Overigens zitten de programma's op Securityfocus vol met virussen, dus niet downloaden ;)

Bewerkt: door The GamerII
Geplaatst:

Altijd? Zou ik niet zeggen. Onze WEP sleutel thuis is ook gewoon onze achternaam en dat kan overal zo zijn. De fabrieksinstellingen van zo'n access point heeft standaard niet eens een beveiliging ingesteld, dus dat moet je sowiso verandert.

En programma's van securifocus bevatten geen virussen, simpel omdat ze niets hosten!

Geplaatst:

Toch vind ik die securityfocus beetje illegaal..

>>> Door Preddy: Ok, kunnen we nu weer ontopic<<<

Dan zal je het gewoon aan je vader moeten vragen he!

Hij weet het zelf ook niet, en als hij het wist zou hij hem toch niet geven.

Trouwens, die tooltjes werken niet. Alle computers (behalve de laptop van m'n pa, waar ik niet op mag) zijn met kabels via een router van US Robotics met het internet verbonden.

En als ik m'n achternaam ingeef zegt hij: "De door u ingevoerde sleutel is ongeldig. Voer een sleutel in van 10 of 26 tekens in bij gebruik van hexadecimale tekens, of een sleutel van 5 of 13 tekens bij gebruik van ASCII-tekens."

Bewerkt: door Big Boss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...