Jump to content

Rare bug bij Guardian Angels


Donald F. Duck

Recommended Posts

Ik begon net met de missie Guardian Angels, alles ging goed, tot dat de Cubans kwamen. Ik hoorde niks, wel een knal wat erop leek dat de Cubans ergens tegenaan gereden waren. Na even wachten hoorde ik weer zo'n geluid en stond er opeens een Cuban Hermes zonder wielen op het punt waar hij moest staan. Daarna stapte niemand uit, iedereen stond stil. Hierna ging hij terug naar het bureaublad met een error: gta-vc.exe werkt niet meer. Eerder had ik dit niet, toen kon ik gewoon spelen. Kan iemand me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begon net met de missie Guardian Angels, alles ging goed, tot dat de Cubans kwamen. Ik hoorde niks, wel een knal wat erop leek dat de Cubans ergens tegenaan gereden waren. Na even wachten hoorde ik weer zo'n geluid en stond er opeens een Cuban Hermes zonder wielen op het punt waar hij moest staan. Daarna stapte niemand uit, iedereen stond stil. Hierna ging hij terug naar het bureaublad met een error: gta-vc.exe werkt niet meer. Eerder had ik dit niet, toen kon ik gewoon spelen. Kan iemand me helpen?

best wel bizar, geen mods,... gedownload, helpt er niets, saved games ergens anders opslaan, deinstalleren en dan herinstalleren, ik had dit toen ik geld wilde ophalen in de taxi maatschappij

Link to comment
Delen op andere websites

best wel bizar, geen mods,... gedownload, helpt er niets, saved games ergens anders opslaan, deinstalleren en dan herinstalleren, ik had dit toen ik geld wilde ophalen in de taxi maatschappij

Nee, geen mods... Okee dan, zelf heb ik een beetje zitten rommelen in handling.cfg maar niet aan de Cuban Hermes... Herinstallatie is al geprobeerd... Niks helpt...

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
best wel bizar, geen mods,... gedownload, helpt er niets, saved games ergens anders opslaan, deinstalleren en dan herinstalleren, ik had dit toen ik geld wilde ophalen in de taxi maatschappij

Nee, geen mods... Okee dan, zelf heb ik een beetje zitten rommelen in handling.cfg maar niet aan de Cuban Hermes... Herinstallatie is al geprobeerd... Niks helpt...

misschien moet je de map verwijderen en dan uit software verwijderen en dan opnieuw installeren ik had laatst ook een bug met guardian angels en met die cuban hermes alleen dat kwam doordat ik gemod heb met cuban hermes dus is vast iets waar jij mee bezig was dus met handling.cfg of zoiets.

misschien he heel misschien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...