Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de red zone in de Hidden Interiors heel lastig want als ik daar vlieg ga ik naar beneden maar kan ik natuurlijk niet meer terug naar boven komen... Heeft er iemand een oplossing voor? ( ik heb SA op de PS2 dus een teleporter kan ik niet gebruiken)

Geplaatst:
Ik vind de red zone in de Hidden Interiors heel lastig want als ik daar vlieg ga ik naar beneden maar kan ik natuurlijk niet meer terug naar boven komen... Heeft er iemand een oplossing voor? ( ik heb SA op de PS2 dus een teleporter kan ik niet gebruiken)

Mischien kun je jezelf naar de grond laten zakken, een heeeeel stuk verder lopen en dan opnieuw de jetpackcheat invoeren(game zelf ook ps2)

Geplaatst: (bewerkt)

De enige manier om voorbij de red-zone te komen zonder teleport-mod is m.b.v. een helicopter in de Doherty Garage. Deze moet je er dus eerst zelf inzetten in het gewone speelveld. Daarna moet je in het Hidden Interior Universe naar het interieur van de Doherty Garage om vanaf daar met de helicopter voorbij de red-zone te komen. Ikzelf heb het nog nooit geprobeerd, maar ik heb er het één en ander over gelezen op dit forum aangezien dit de enige mogelijkheid is om zonder teleport-mod in het interieur van Liberty City te komen zoals te zien in de missie Saint Mark's Bistro. Succes :sigaar:

Edit: Na even zoeken heb ik de beschrijving op wiki gevonden, kijk even op >deze pagina<.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Dan heb je nog een probleem, want als je vanuit het Warehouse naar de Doherty Garage gaat, moet je door de Red Zone. Ik snap eigenlijk niet hoe sommige mensen daar doorheen komen.

Geplaatst:
De enige manier om voorbij de red-zone te komen zonder teleport-mod is m.b.v. een helicopter in de Doherty Garage. Deze moet je er dus eerst zelf inzetten in het gewone speelveld. Daarna moet je in het Hidden Interior Universe naar het interieur van de Doherty Garage om vanaf daar met de helicopter voorbij de red-zone te komen. Ikzelf heb het nog nooit geprobeerd, maar ik heb er het één en ander over gelezen op dit forum aangezien dit de enige mogelijkheid is om zonder teleport-mod in het interieur van Liberty City te komen zoals te zien in de missie Saint Mark's Bistro. Succes :sigaar:

Edit: Na even zoeken heb ik de beschrijving op wiki gevonden, kijk even op >deze pagina<.

Je hebt het zeker by zo'n dinges wat ik heb gestart gezien?? :puh:

Geplaatst:

Hallo.

Kan iemand me iets uit leggen over " Red Zone " en hoe je er geraakt ?

Anthony Kiedis.

Geplaatst:
Hallo.

Anthony Kiedis.

De red zone is een plek waar je niet met een jetpack kan vliegen.

Maar je raakt er meestal in zonder dat je het in de gaten hebt.

Geplaatst:
Hallo.

Anthony Kiedis.

Hmm .. oké & hoe geraak je erin ? Langs welk deel in het spel ? :)

A K

Geplaatst:
Hallo.

Anthony Kiedis.

Hmm .. oké & hoe geraak je erin ? Langs welk deel in het spel ? :)

A K

Eigenlijk,geen deel,voor meer info zou je beter M'n oude maat gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...