Jump to content

Raar zeg bij die voetuigen.


JeGe

Recommended Posts

Bij de meeste of alle auto's met 2 uitlaten komt er maar uit 1 uitlaat rook :?

En de PCJ-600 heeft 1 uitlaat en daar komen van 2 kanten rook uit :? Want als je goed kijkt zie je zelf het gaatje waar de rook uitkomt van de uitlaat.

Hoe komt dit?want het is geen bug ofzo want een vriend van mij heeft dit ook.

Link to comment
Delen op andere websites

via de handling.cfg script kan jij waarschijnlijk standaard 1rook maken ipv 2roken

check cerbera handling.cfg programma ofzo

edit ik zie dat het voor GTA LCS is? dan lukt het niet werkt bij GTA III, VC en SA

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

via de handling.cfg script kan jij waarschijnlijk standaard 1rook maken ipv 2roken

check cerbera handling.cfg programma ofzo

Dat is nogal moeilijk want ik speel hem op de ps2, dus het kan daar niet aan liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat het anders teveel geheugen vreet. Toen Sony LCS maakte, hadden ze wat meer moeite om veel op een UMD te krijgen. Dit is ze wel gelukt in VCS.

Jaa,, maar waarom heeft de PCJ-600 dan 2 rookwalmen terwijl die 1 uitlaat heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat het anders teveel geheugen vreet. Toen Sony LCS maakte, hadden ze wat meer moeite om veel op een UMD te krijgen. Dit is ze wel gelukt in VCS.

Jaa,, maar waarom heeft de PCJ-600 dan 2 rookwalmen terwijl die 1 uitlaat heeft?

Tsja, het is moeilijk te zeggen waar dat soort dingen precies aan liggen. Eerst moet je even kijken of het ook is met een onbeschadigde PCJ-600, het kan komen door beschadiging. Anders kan je er talloze redenen voor verzinnen, maar het meest logische lijkt me dat het gewoon een foutje is waar niks aan te doen valt. Overigens valt het niet eens zo heel erg op, op de screen hieronder merk je er zelfs weinig van. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, want zelf heb ik het niet nagekeken. Alleen wil ik even zeggen dat het dus niet zo heel erg opvalt, en dat het daarom geen levensgrote fout zal zijn.

Heli2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat het anders teveel geheugen vreet. Toen Sony LCS maakte, hadden ze wat meer moeite om veel op een UMD te krijgen. Dit is ze wel gelukt in VCS.

Jaa,, maar waarom heeft de PCJ-600 dan 2 rookwalmen terwijl die 1 uitlaat heeft?

Waarschijnlijk waren er twee uitlaten geplant maar is er uiteindelijk maar 1tje gemaakt. Overigens is dit maar een klein foutje waar je wel heel erg goed voor moet gaan opletten. Sowieso zijn jullie nogal mierenneukerig hier.. Deze dingen kunnen ook gewoon in het Bugs en Glitches topic gezet worden. Ben blij dat er niet zo veel bugs in zitten als in VCS.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel ook op PS2 en mij is het ook nog nooit opgevallen.

Waarschijnlijk een bug hoor.Zoals de gamerII al zei:"elke game heeft zo zijn bugs".

Moet je toch eens goed kijken,, Want dit is niet soms maar altijd.

Bij de Yakuza Stinger zie je dat het allerduidelijkst.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel ook op PS2 en mij is het ook nog nooit opgevallen.

Waarschijnlijk een bug hoor.Zoals de gamerII al zei:"elke game heeft zo zijn bugs".

Moet je toch eens goed kijken,, Want dit is niet soms maar altijd.

Bij de Yakuza Stinger zie je dat het allerduidelijkst.

Zoals Asphalt al zei: dit is één van de weinige fouten in LCS, waarschijnlijk gewoon een klein slordigheidje. Daarbij komt nog eens dat je de rook gewoon niet ziet als je er niet op let, zelfs al sta je vrij dicht bij (zie mijn screen hierboven). Door alles om je heen valt het niet echt op. Maargoed, je hebt gelijk, en daarom denk ik dat het niet echt nodig is om er over te discusseren. Gelukkig heb je er minder last van dan bij een normale bug, en in mijn ogen hoeft het daarom niet verholpen te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...