Jump to content

Past Scarface The Game op Windows Vista Home Premium?

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals de titel al zegt , Past Scarface The Game op Windows Vista Home Premium? Dit is de omschrijving van de PC die ik binnenkort krijg. En ik wil dus weten of Scarface The Game daar op past.

• Intel Core 2 Duo E6600 Processor

• MSI moederbord P965 Neo-F

• MSI ATI RX1550-TD256E PCI-e

• 1 GB DDR2 Geheugen

• 320GB Hitachi SATA-2 harde schijf

• 36-in-1 cardreader

• DVD +/- RW LS 20x herschrijver

• PS/2, parallel, serial, USB2.0

• Gigabyte LAN, Audio in/uit

• Windows Vista Home Premium

Geplaatst:

Als je op de hardware voort gaat zal jou game werken zonder enig probleem. Maar je hebt twijfels bij de OS versie... Normaal werkt een game wel op Windows Vista, aangezien alles wat op XP werkt, ook allemaal bijna op Vista werkt. Ik speel onder andere elke game dat ik heb op vista. Dus ik denk niet dat je daar voor moet vrezen. Normaal gaat je spel dus werken, zonder enig probleem. ;)

Geplaatst:

ik heb tegen hem snelheid wordt echt geen probleem, de spel zal zeker heel soepel gaan bespeelbaar maar de Vista had toen wel problemen om bepaalde games af te spelen toch? vandaar dat ik hem zeide maar ik heb geen Vista dus weet ik niet echt maar ik zei nog dat hij mss toch kan proberen

Geplaatst:

Ja. :puh: Alleen denk ik dat ik toch voor Windows XP Home Edition ga aangezien deze makkelijker is en ik ben er aan gewend. ^_^

Geplaatst:

Zou ik ook doen, bovendien is Windows XP (veel) lichter dan Vista, het heeft ook minder van je pc nodig.

Geplaatst:
Zoals de titel al zegt , Past Scarface The Game op Windows Vista Home Premium? Dit is de omschrijving van de PC die ik binnenkort krijg. En ik wil dus weten of Scarface The Game daar op past.

• Intel Core 2 Duo E6600 Processor

• MSI moederbord P965 Neo-F

• MSI ATI RX1550-TD256E PCI-e

• 1 GB DDR2 Geheugen

• 320GB Hitachi SATA-2 harde schijf

• 36-in-1 cardreader

• DVD +/- RW LS 20x herschrijver

• PS/2, parallel, serial, USB2.0

• Gigabyte LAN, Audio in/uit

• Windows Vista Home Premium

Je videokaart is alleen niet al te snel en ik zou als moederbord een Asus P5N-E SLI nemen, want ik heb ook een Intel 965 chipset en die is slecht.

Geplaatst: (bewerkt)

Matiscus heeft gisteren op MSN gezegt wat ik het beste allemaal kan nemen , a.o een Asus moederbord , Asus 512 MB videokaart , 2 GB systeemgeheugen , 320 GB hardeschijf , Intel 2.40 Duo Prossessor , En Windows XP home edition. De rest kijk ik nog wel , dat zie ik morgen wel. Bedankt voor de reacties , vooral Matiscus bedankt voor al het helpen op MSN. :tu:_O_

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Matiscus heeft gisteren op MSN gezegt wat ik het beste allemaal kan nemen , a.o een Asus moederbord , Asus 512 MB videokaart , 2 GB systeemgheugen , 320 GB hardeschijf , Intel 2.40 Duo Prossessor , En Windows XP home edition. De rest kijk ik nog wel , dat zie ik morgen wel. Bedankt voor de reacties , vooral Matiscus bedankt voor al het helpen op MSN. :tu:_O_

Wist je dat Windows Vista sneller is dan Windows XP?

Neem Wel dual channel geheugen.

Kijk bij het nemen van een videokaart nooit naar het aantal MB, maar na de Core speed en de Memory clock...

Geplaatst: (bewerkt)

Het is wel sneller. Maar niet makkelijker en lichter. Daarvoor neem ik Windows XP home edition , trouwens ik ben gewend aan Windows XP. Dus kan ik beter dit nemen. En ik heb geen zekerheid dat al mijn games op Vista passen. :clown:

Edit: Trouwens ik neem Kingston geheugen..

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Het is wel sneller. Maar niet makkelijker en lichter. Daarvoor neem ik Windows XP home edition , trouwens ik ben gewend aan Windows XP. Dus kan ik beter dit nemen. En ik heb geen zekerheid dat al mijn games op Vista passen. :clown:

Edit: Trouwens ik neem Kingston geheugen..

Wat heeft Kingston ermee te maken?

Ieder spel dat op Windows XP draait, draait ook op Windows Vista, vanwege de compatibiliteitsmode.

En Windows XP is gewoon oud en het is ook nog eens een heel zwaar OS.

Geplaatst:

Windows Vista is juist veel zwaarder. Me buurman heeft windows Vista en die vind het ook niks. En sluit dit topic maar als het kan. :slotje: Dit heeft geen zin..

Geplaatst:
Windows Vista is juist veel zwaarder. Me buurman heeft windows Vista en die vind het ook niks. En sluit dit topic maar als het kan. :slotje: Dit heeft geen zin..

Mijn buren hebben ook Windows Vista. Die vinden het maar niks, want het werkt niet hetzelfde als Windows 3.11 op hun oude pc.

Geplaatst:
En sluit dit topic maar als het kan. :slotje: Dit heeft geen zin..
Het heeft inderdaad zo onderhand weinig nut nog om hiermee door te gaan, verzoek ingewilligd.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...